manta |
15 december 2014 17:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger
(Bericht 7454693)
Neutrale zone.
Trouwens tof dat een Vb'er voor het PS-crapuul opkomt.
Synergie met Pandareus die het VB zijn gat likt in verband met de neutraliteit van ambtenaren aan de loketten.
Bloeit daar iets moois tussen de sossen en het VB?
|
Ik lees hier de hele tijd dat iedereen mag gaan en staan waar ze willen en dat de stakers zich daaraan moeten houden...Komt vanuit uw hoek hé...
Nu lees ik hier dat straten worden afgezet en mensen niet mogen gaan en staan waar ze willen. En ook daar is uw hoek voor aan't juichen...
Ofwel speelt je 't eerlijk en zeur je niet dat stakers blokkades opwerpen ofwel ben je tegen blokkades en laat je de mensen ook overal doorwandelen.
Neutrale zones moeten ze maar in Gaza of zo opzetten...
Ik denk trouwens dat u het nog steeds niet hebt begrepen hoor, u wil de waalse rekening betalen met Vlaams geld, sta me toe daar een klein beetje tegen te zijn. De rekening delen en elk 't zijne is niets teveel.
Blijf gerust proberen belgie te redden, maar doe het niet meer op de kap van de Vlaming want da's geen verandering, da's op en top belgisch...
Nu ja, in 't beste geval is er eindelijk 5 minuten echte politieke moed en hebben we vanavond geen federale meer, is die er nog wel is dat een bevestiging dat alle federale partijen kiezen voor belgie en niet voor Vlaanderen...
|