![]() |
[quote=Allesstroomt;7455022]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pak het probleem maar gewoon bij de wortel aan en stop met systematisch het geld naar buiten te smijten. |
Citaat:
Uw goede vriend Muyters wist ons in februari al te melden dat de lasten op arbeid "verschoven" moesten worden. Naar waar wist hij toen nog niet... :lol: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140224_00995792 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het hoog tijd wordt dat ook zij eens bijdragen, niet meer of niet minder dan de anderen. |
Citaat:
Eerst waren ze niet voor taks shift, na u bewezen te hebben dat het wel zo was begint u te bleiten dat ze te weinig tijd hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet de hele wereld draait rond de N-VA. |
Citaat:
:? Het lijkt me inderdaad uiterst wenselijk dat de Arabische, Braziliaanse, Chinese, Indische, Japanse, Nigeriaanse, Russische, ... Barten De Wevers, Gwendolynen Ruttens, Charels Michellen, Krissen Peetersen, Wouters Beken, Elio's di Rupi, Joëllen Milquets, Lauretten Onkelinxen, etc etc etc de boel hier eens mogen 'opkuisen' :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb evenwel toch niet de indruk dat de vertegenwoordigers van de partij waar Jaak pal achter staat, met name de VLD, hun laaiend enthousiasme voor een taks-shift staan uit te klaroenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het niet, ik blijf het moeilijk hebben met deze zin: "Een tax shift kan dus zodra de winst die men ermee doet in de loonlastenverlaging en de jobcreatie terechtkomt." |
[quote=Allesstroomt;7455022]
Citaat:
Dacht u soms aan de verkoop van openbaar bezit door één van de regeringen Verhofstadt? Dat was inderdaad een tijd waarin de sterkste schouders het meest bijdroegen :twisted: |
Citaat:
Uw boodschappen geven de indruk dat u er van overtuigd bent dat er in de regering slechts één partij zetelt: N-VA... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be