![]() |
Maak jullie niet zo druk en neger die trol toch gewoon.
Want dat is immers 't enige wat ie kan; trollen en provoceren, d�*t mag blijven, al járen. |
On topic.
De tweeling van m'n broer kreeg ooit ook eens 'n briefje mee van school, de klas zou 'n haathut gaan bezoeken. 't Antwoord van m'n broer was; njet, over mijn lijk en de meisjes bleven die dag gewoon thuis. Opgelost. Slaphangersvolk dat hun kinderen daarheen laat gaan, en dan nog die zg. bidbewegingen laat maken. Onbegrijpelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon negeren, dan loopt ie er voor spek & bonen bij als geen kat reageert op z'n getrol. |
Citaat:
De ouders weten waarschijnlijk niet beter, die zijn druk met hun dubbele jobs om die buikfreters die zulke haathutten frequenteren en de haatideologie aanhangen, de muil open te houden, kortom; de verrijking te financieren. |
Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord dat moslimscholieren kerken en synagogen bezoeken, laat staan dat ze meebidden bij de joodse erediensten. Of vond je zoiets niet nodig? Wel, ik vind het evenmin nodig dat atheistische, christelijke, joodse of welke overtuiging die kinderen ook mogen hebben, mee verplicht de rituelen van de verschillende godsdiensten moeten uitoefenen. OOK die van de moslims. |
Blauwe gelaatsverkleuring uit schaamte? Of voelen deze jongeren zich niet veilig buiten die moskee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn andere tijden. De multiculturele indoctrinatie op scholen gaat heel ver. Wie niet meedoet zal bespot worden door de leerkrachten en testen zullen strenger verbeterd worden. Doe daar bovenop de economische crisis, ouders die slecht rondkomen, en de studenten worden weerloos. Ik heb ooit aan een station vuil moeten oprapen van een communistische leerkracht. Hijzelf maakte zijn handen niet vuil, dat was de taak van de studentjes. Ik ben ooit verplicht geweest om een petitie te tekenen om asielzoekers hier te houden. Al deze nare ervaringen hebben mij (gelukkig) extreem-rechts gemaakt. |
Citaat:
Zoiets noem ik eerder een tumor. |
Citaat:
|
Citaat:
Leerkrachten die leerlingen pesten en op alle vlakken trachten te domineren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be