Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaamse kinderen bidden in moskee Mouslimine (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213453)

SDX 25 januari 2015 14:24

Maak jullie niet zo druk en neger die trol toch gewoon.

Want dat is immers 't enige wat ie kan; trollen en provoceren, d�*t mag blijven, al járen.

SDX 25 januari 2015 14:29

On topic.

De tweeling van m'n broer kreeg ooit ook eens 'n briefje mee van school, de klas zou 'n haathut gaan bezoeken.

't Antwoord van m'n broer was; njet, over mijn lijk en de meisjes bleven die dag gewoon thuis.

Opgelost.

Slaphangersvolk dat hun kinderen daarheen laat gaan, en dan nog die zg. bidbewegingen laat maken.

Onbegrijpelijk.

Garry 25 januari 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7516250)
On topic.

De tweeling van m'n broer kreeg ooit ook eens 'n briefje mee van school, de klas zou 'n haathut gaan bezoeken.

't Antwoord van m'n broer was; njet, over mijn lijk en de meisjes bleven die dag gewoon thuis.

Opgelost.

Slaphangersvolk dat hun kinderen daarheen laat gaan, en dan nog die zg. bidbewegingen laat maken.

Onbegrijpelijk.

Zeker weten. Die slappe janus ouders verdienen gewoonweg een goed pak slaag e"n de schoordirectie er bij.

DewareJakob 25 januari 2015 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7516184)
Hebben we zo weinig vertrouwen in onze Westerse Verlichting met zijn Waarden en Tradities, dat we bang zijn dat er een paar leerlingen misschien aangesproken zouden kunnen worden tot de islam na een moskeebezoekje?

Een beetje zoals een bezoek aan de gaskamers van een concentratiekamp. Leer je veel uit.

SDX 25 januari 2015 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7516252)
Ge hebt eigenlijk gelijk, maar op een moment dat ge metveel plezier op die zijn smoel zou timmeren is negeren wel eens wat te veel gevraagd.

Zo speel je immers in z'n kaart.

Gewoon negeren, dan loopt ie er voor spek & bonen bij als geen kat reageert op z'n getrol.

SDX 25 januari 2015 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7516254)
Zeker weten. Die slappe janus ouders verdienen gewoonweg een goed pak slaag e"n de schoordirectie er bij.

De schooldirectie sowieso.

De ouders weten waarschijnlijk niet beter, die zijn druk met hun dubbele jobs om die buikfreters die zulke haathutten frequenteren en de haatideologie aanhangen, de muil open te houden, kortom; de verrijking te financieren.

circe 25 januari 2015 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515746)
Hoe kan ik inhoudelijk reageren op zoveel irrationaliteit?

Die kinderen leren hoe moslims bidden, nou boehoehoe. Niets om hysterisch over te doen toch?

Dit is dikke zever. Schoolkinderen mogen van mij synagogen, kerken en o ja, ook moskeeën en hindoetempels bezoeken. Telkens begeleid met een summiere uitleg over de verschillende religies.

Ik heb nog nooit gehoord dat moslimscholieren kerken en synagogen bezoeken, laat staan dat ze meebidden bij de joodse erediensten. Of vond je zoiets niet nodig?

Wel, ik vind het evenmin nodig dat atheistische, christelijke, joodse of welke overtuiging die kinderen ook mogen hebben, mee verplicht de rituelen van de verschillende godsdiensten moeten uitoefenen. OOK die van de moslims.

Indomitable 25 januari 2015 14:48

Blauwe gelaatsverkleuring uit schaamte? Of voelen deze jongeren zich niet veilig buiten die moskee?

Thuleander 25 januari 2015 14:48

Citaat:

Hebben we zo weinig vertrouwen in onze Westerse Verlichting met zijn Waarden en Tradities, dat we bang zijn dat er een paar leerlingen misschien aangesproken zouden kunnen worden tot de islam na een moskeebezoekje?

Het was toch toevallig geen school van het Gemeenschapsonderwijs die haar leerlingen bij wijze van culturele verrijking aan de totale overgave aan Allah onderwierp, Jack?

Jan van den Berghe 25 januari 2015 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515750)
Dit is dan ook geen discussie over religie. Hier gaat het om schoolkinderen die leren hoe moslims bidden, waarschijnlijk om kennis te maken met diversiteit.

Althans, ik hoop toch dat ze net enkel naar een moskee gaan.

Eerlijk geloof ik niet dat ouders die vrijzinnig zijn, dergelijke zaken echt zullen weten te appreciëren. Er is immers een verschil tussen een rondleiding in een moskee en laten zien hoe het islamitisch gebed verloopt enerzijds en het gebed laten uitvoeren anderzijds.

Jan van den Berghe 25 januari 2015 14:57

Citaat:

Ik betwijfel sterk als er even relativerend zou worden gedaan als kinderen naar een traditioneel katholieke Kerk zouden worden meegenomen om er actief deel te nemen aan Latijnse mis en waar hen geleed zou worden welke handelingen en gebeden ze allemaal moeten doen tijdens zo'n dienst.

Jan van den Berghe 25 januari 2015 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7516256)
Een beetje zoals een bezoek aan de gaskamers van een concentratiekamp. Leer je veel uit.

Een bezoek aan... Wel word tijdens zo'n bezoek niet aangeleerd hoe je zelf Joden kan vergassen.

circe 25 januari 2015 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7516289)
Ik betwijfel sterk als er even relativerend zou worden gedaan als kinderen naar een traditioneel katholieke Kerk zouden worden meegenomen om er actief deel te nemen aan Latijnse mis en waar hen geleed zou worden welke handelingen en gebeden ze allemaal moeten doen tijdens zo'n dienst.

2 Het kot zou te klein zijn, Terzake wijdt er een heel programma aan, en Fouad Ahidar, Meryem Almaci en Yasmine Kherbache doen een interpellatie in het halfrond.

Jan van den Berghe 25 januari 2015 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7516292)
2 Het kot zou te klein zijn, Terzake wijdt er een heel programma aan, en Meryem Almaci doen een interpellatie in het halfrond.

En Di Rupo verklaart met overslaande stem dat het verschrikkelijke, katholieke integrisme oprukt sedert de N-VA aan de macht is.

Demper 25 januari 2015 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515704)
Hopelijk krijgen die kleine verradertjes allemaal schurft van met hun smoeltje op dat smerige tapijt te liggen.

Hier kan ik spijtig genoeg niet mee akkoord gaan.

Het zijn andere tijden.

De multiculturele indoctrinatie op scholen gaat heel ver.

Wie niet meedoet zal bespot worden door de leerkrachten en testen zullen strenger verbeterd worden.

Doe daar bovenop de economische crisis, ouders die slecht rondkomen, en de studenten worden weerloos.

Ik heb ooit aan een station vuil moeten oprapen van een communistische leerkracht.

Hijzelf maakte zijn handen niet vuil, dat was de taak van de studentjes.

Ik ben ooit verplicht geweest om een petitie te tekenen om asielzoekers hier te houden.

Al deze nare ervaringen hebben mij (gelukkig) extreem-rechts gemaakt.

Demper 25 januari 2015 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515730)
Als het echt een moskee was geweest met architecturale meerwaarde, dan had ik misschien nog willen inbinden.

Een moskee op Vlaamse grond kan nooit een architecturale meerwaarde hebben.

Zoiets noem ik eerder een tumor.

Demper 25 januari 2015 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7515978)
Het is extreem walgelijk dat een school de kinderen indoctrineert met een positieve visie op barbarij en obscurantisme.

Dat is nochtans een onderdeel van het multiculturele Belgicisme.

Demper 25 januari 2015 15:11

Citaat:

==> Dit is dus wat ik aanhaal in een eerder bericht.

Leerkrachten die leerlingen pesten en op alle vlakken trachten te domineren.

Jan van den Berghe 25 januari 2015 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7516300)
Een moskee op Vlaamse grond kan nooit een architecturale meerwaarde hebben.

Zoiets noem ik eerder een tumor.

België staat volgepakt met lelijke dingen. Opvallen zou het dus niet.

Demper 25 januari 2015 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7516316)
België staat volgepakt met lelijke dingen. Opvallen zou het dus niet.

Praat het maar goed ja.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be