![]() |
Citaat:
Toch goed geprobeerd. |
Citaat:
Hier onder, dat is pas een mooie taal : Un musulmano devoto entra in un taxi di Napoli. Chiede seccamente al tassista di spegnere la radio perché, come decretato dal suo insegnamento religioso, non deve ascoltare la musica occidentale che è la musica degli infedeli. Il tassista educatamente spegne la radio si ferma ed apre la porta del passeggero. L’ arabo gli chiede: “Cosa sta facendo?” ….e il tassista: “Ai Tempi del profeta nun c’è stavano è tassi, perciò vaffanculo, scinn e aspiett nu cammello!” |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZI8JrSh_Qf8 |
lol, Lawrence of Arabia :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
dju toch, en ik was nog zo content met mijn originele inval ! :-)
|
Citaat:
eerst zien en dan geloven! :p |
Citaat:
Nu is het al ver gekomen dat wij zouden moeten Arabisch gaan leren om in ons eigen land nog te kunnen gaan en staan waar we willen. Als het zover moet komen koop ik nog liever ook een kalashnikov weet ge? |
Arme kindjes, je begrijpt toch wel dat het nu al vast staat dat dit onze eerste moslims van koninklijken bloede gaan worden.
Of, hoe men het aan de islamreet likken een paar versnellingen hoger zet. |
't zou niet waar zijn moest Fabi nog leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al 4 pagina's aan't zeiken over 't feit dat ze Arabisch leren en hoe dat terrorisme in de hand zou werken. Het niveau van de draad en diegenen die er aan meedoen ligt er weer vingerdik op. Typisch rechts.
|
Citaat:
Is het al niet 'dramatisch' genoeg dat we in ons land al jaren met een 'taalgeharrewar' zitten dat we er nog een taal moeten gaan bijnemen die ons eigenlijk geen ballen interesseert? Citaat:
Dus u bent van mening dat ons land maar overspoeld mag blijven worden met wat dan ook qua taal, qua landverhuizers, andere ... |
Ik moet bij dit bericht over onze man van de hoogste adel van onze streken toch echt wel de wenkbrauwen fronsen.
Beseffen wij nog dat deze prins lange tijd nummer twee stond als troonopvolger (ten tijde van Boudewijn de Heilige, ten tijd dat prinseskes nog niet mochten, en ten tijde dat iedereen dacht dat den Beire geen tijd had wegens hier en daar boel zoeken ...) ? We zouden dus bij enige tegenslag (of meevaller) een staatshoofd kunnen hebben dat met de doden sprak, in bewondering stond voor wetenschappelijk onderzoek om te kunnen filosoferen met inktvissen, en avondschool Arabisch volgt .... . |
Citaat:
gewoon hun manier om ervoor te zorgen dat de familie buiten schot blijft wanneer IS zijn doelwitten kiest in B ... |
Citaat:
|
Wij prijzen ons toch zo gelukkig om hier af en toe eens iets te mogen en kunnen bijleren.
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be