![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: de engagementen van het verleden worden gehonoreerd, maar nieuwe stortingen voor dit jaar mag je doen aan een andere maatschappij die daartoe bereid zou zijn ? Dan kunnen werkgever en werknemer opnieuw gaan samenzitten om hun cao te overlopen .... en dan missen ze de leuke belastingsvoordelen .... en is iedereen de sigaar. post scrotum: ik ben niet thuis in die sector. Als de diensten van de bevoegde minister de zaken nakijken, en vinden dat de maatschappijen overdrijven, dan moet daar maar een gepaste conclusie uit getrokken worden. Mijn enige gedachte is, dat ik wel wil aanvaarden dat er consequenties zijn aan de actuele heel lage rentevoeten. . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde Beke overtijd verklaren dat hij Flamingant is, er is tegenwoordig toch niemand - hijzelf inbegrepen, meer die zulke flagrante leugens nog voor waarheid neemt. De meeste mensen die dat te horen kregen, die vroegen zich meer dan terecht af waarom de journalist waar hij het tegen zei hem niet van verontwaardiging over zulke leugens van voor op zijn smikkel slaat. Of waarom begint die journalist op dat moment niet te lachen terwijl hij tegen Beke roept, "stop met liegen stinkende leugenaar!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit hele onland staat op instorten.
Ze grijpen en pakken en stelen in het rond om hun schuldenputten te vullen. Ondertussen blijven we investeren in asielzoekers. En ambtenaren. |
Citaat:
En waarom is dat ambtenarenpensioen zo vet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik bij een bank een lening/contract afsluit waarin ik akkoord ga elke maand een vast bedrag af te betalen moet ik ook niet afkomen met: '' De resterende tijd van het contract ga ik minder betalen want ik verdien minder nu.'' |
Citaat:
"Wat je zelf naait naai je beter, huh?" |
Citaat:
Ik vraag me trouwens af wanneer de bijzondere "tijdelijke" bijdrage op de pensioenen een einddatum krijgt. |
Citaat:
Geduld..de Verandering komt eraan. |
Citaat:
|
Citaat:
Een bank kan dat onder geen enkel beding voor een lening die aangegaan is op vaste rentevoet. |
Citaat:
Mocht dit er komen is dit héél asociaal, niet volksnationalistisch en al helemaal niet logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als de inlevering al zo groot is, hoe groot is dan het geheel ? Wat was uw vraag ook weer ? . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be