![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150403_01613815 |
Laten we het er op houden dat het van weinig klasse en menselijkheid getuigt een politieke tegenstander (of eender wie eigenlijk) te blijven afzeiken, zelfs nadat deze zich na zijn of haar overlijden niet meer kan verweren.
Zelfs politici die in hun carrière wel een en andere te verduren krijgen betuigen enkel nog respect aan het adres van een overleden collega- tegenstander. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit wat Karel V of Johnny Rotten hierover te melden hebben. Het is deel van de westerse "humanistische" waarden waarmee de meesten hier opgevoed worden. Opvoeding is in deze laatste zin een belangrijkere factor dan humanisme uiteraard. En daarmee is wel genoeg gezegd denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat strookt niet met zich vrolijk maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Mocht het een N-VA'er geweest zijn zou het minstens hetzelfde geweest zijn. Maar goed, het is de beurt aan de linkerzijde om verontwaardiging te veinzen. Waar komt het ineens vandaag dat je respect zou moeten tonen voor iemand die zijn verantwoordelijkheid op die manier wenst te ontlopen? Wat is het verschil met een vlucht naar Cuba? |
Citaat:
Zijn kinderen worden aangemaand om ook in het kanaal te springen, maar u vindt dat allemaal nog wel meevallen... |
Citaat:
Ik vind wat die gast van Delhaize schreef niet erger dan wat de prof van de VUB schreef. |
Citaat:
Mijn kennis van de bijbel is nihil. Die heel beperkte kennis kreeg ik destijds via de verhaaltjes van onze dorpspaster daterend van voor mijn plechtige communie. Toen mocht men tegen jeugdige delinquenten (:lol:) niet over pruimen praten. En die mislukte eneugh waarvan ik later in het middelbaar onderwijs godsdienstles kreeg had het wel steeds over "de zonde des vleesch" en dat we daarover zeker moesten biechten bij hem. Ik herinner mij nog vaag dat zijn zwart habijt stijf stond van vlekken en opgedroogd lichaamsvocht en dat hij vooral stonk naar sperma. Waarschijnlijk dacht hij reeds tijdens de lesuren aan de volgende boerin die dezelfde avond zou komen biechten over wat hare vuile vent allemaal "uitstak". Maar daarover sprak hij niet. Hij beperkte zich steeds tot "de zonde des vleesch":lol: Wat wij vooral niet mochten zelf doen was de hand aan onszelf slaan want dat was dan weer sodomie. Wij spraken onder mekaar steeds; als het er over ging; over "zotte mie".:-) |
Citaat:
Engeland is ondertussen het eerste Europese land dat na de crisis terug recht komt. Toch zo slecht niet, beter dan stommelings achter de vakbonden aanlopen. |
Citaat:
En dat "stommelings" lopen is waarschijnlijk bij het einde van de betoging. Als je een paar slagen van de matrak op uw koker gekregen hebt loop je wel meer "stommelings" overal tegenop. Zelfs degenen die geen slagen kregen hebben meestal dezelfde verschijnselen maar dat is dan van de drank. Kan wel plezant worden soms. Je denkt meestal aan een bende soldaten die van het slagveld komen en afzwaaien.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be