![]() |
Citaat:
|
Galant lijkt me het toonbeeld van typisch Waalse geklungel. En nu zich in allerlei bochten wringen om toch maar geen ontslag te moeten nemen. Michel mag zijn verantwoordelijkheid nemen en haar desnoods vervangen want met zo iemand zijn we niks.
|
Citaat:
Trouwens, in belgië zal geen enkele minister opstappen omdat er een of ander rapport is blijven liggen in een lade. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even terzijde voor het geval het ontslag aanvaard wordt: ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren eer er iemand opmerkt dat de vrouw mocht opstappen en dat de mannetjes (=Jambon en Geens) mochten blijven zitten. |
Citaat:
|
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...?eid=1.2629559
![]() Minister van Mobiliteit Jacqueline Galant (MR) heeft haar ontslag aangeboden. Dat is bevestigd aan onze redactie. Galant stond onder grote druk. Ze wordt beschuldigd van nalatigheid en leugens na het uitlekken van een vernietigend Europees rapport over de controle op de veiligheid in onze luchthavens. Ik betreur dit en ik betreur ook de oprichting van de parlementaire commissie 22/3. In dergelijke commissie komen strekenventen die enkel desctructief bijdragen in oplossingen hun parlée doen in het parlement. Degene die effectief de boel draaiende houding zullen als schuldenbok worden afgeschoten. Zo'n commissie maakt de zaak die ze wil verbeteren juist erger door hun palaver. |
Citaat:
|
Citaat:
PS Het is "ten berde". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit sappig toneelstukje is magistraal geregisseerd door slechts 2 mensen: ![]() |
- "Charles Michel accepte la démission de Jacqueline Galant" - "Charles Michel aanvaardt ontslag Jacqueline Galant"
- Art. 96 Const. Belge: Le Roi nomme et révoque ses ministres. - Art. 96 Belg. Grondwet: De Koning benoemt en ontslaat zijn ministers http://www.lesoir.be/1181928/article...-galant-direct Is de Charles tot Koning bevorderd? |
Bart en zijn woordvoerder Michel plat op de buik voor de global warming hoax believende, moslimknuffelende, poco linkiewinkie geitenwollensokkendragende, op het vervuilend klootjesvolk neerkijkende en BMW X7-rijders hatende groenen!
|
Citaat:
Maar proficiat met je omschrijving van groen. Daar sla je nagels met koppen :-) |
Citaat:
Wat is er democratischer dan de keuze van de kiezer ? post scrotum: je hebt wel gelijk dat je citeert uit de grondvod in volgorde van de echte b. taal: het Frans eerst. Boeren moeten hun plaats kennen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zal nu eindelijk de was en de strijk op tijd gedaan worden in haar gezin. Het gezin Milquet is er op dat vlak naar het schijnt ook serieus op vooruit gegaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be