![]() |
Gelukkig ziet zo'n dertig procent van de Belgen in dat wat de Duitsers twee keer niet met geweld lukte, nu met geld aan het lukken is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schijn bedriegt. ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Naast Duitsland zijn er nog 27 landen in de EU. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of als ge het zonder ironie verkiest. De Duitsers hadden de intentie om een rijk te creeeren dat niemand (buiten een gedeelte van de Duitsers) wou, en Europa heeft ook de intentie om een rijk te creeeren dat een groot gedeelte van de bevolking ook niet wil. |
Citaat:
|
Van in het prille begin ben ik nooit fan geweest van de Verenigde Staten van Europa naar model van de Verenigde Staten van Amerika waarschijnlijk.
De landen die géén deel wensten uit te maken toen van het in één federatie 'gieten' van diverse landen uit de EU, die liggen nu ver plat van het lachen denk ik. :rofl: Zo snel mogelijk terug gedaan maken die zever is de boodschap. |
Citaat:
Daarmee weten we weer waar naartoe en zijn we ne keer weg;-) |
Citaat:
Rond de soldenperiode ga ik de zaterdag ook naar Roubaix. Er is l'Usine en meer upgrade Mac Artur Glen. Ik koop daar merkhemden, broeken etc gemakkelijk minder dan de helft van de prijs. Dat maakt rap een verschil van enkele honderden €. Bovendien combineer ik dat door een werkbezoek te brengen in Auchan, Carrefour etc dus dat is niet eens verloren benzine. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
94 miljard voor de vluchtelingen uitdelen tegen 2020 ze doen wel iets voor het Europa en de vooruitgang zo te zien.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be