![]() |
Citaat:
Een echte held, onze Patrick. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En onze 'facteur' is op maandag 13/06/2016 niet langs geweest. En vandaag lees ik dit in HLN... geen krant ontvangen door de staking bij Bpost... abonnement wordt dan automatisch met 1 dag verlengd... dus... |
Citaat:
U kent die persoon dus wel want...u weet dat dit Petrick is. |
Citaat:
Wij moeten u op uw woord geloven. Foto's van ons worden door u afgedaan als nep. Typisch vankboungdscrapuul. |
Citaat:
U moet mij niet geloven, ik weet dat het zo is. Ik weet dat ik gisteren in heel mijn straat ben gaan vragen of ze post hebben ontvangen. En foto's posten? Foto's vind je op het www. |
Citaat:
|
Citaat:
Gooi het in de groep. |
Citaat:
Beloofd. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor jullie een vraag en voor mij een weet. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist. Van horen zeggen. Ik heb horen zeggen van mijn collega's van de NMBS dat er nog stakingsaanvragen gaan komen in 2016 van de verschillende spoorbonden. En u spreekt weeral in eigen naam want u spartelt om te weten welk mijn werk is bij de NMBS en u spartelt om te weten waar ik werk. Maar het schoonste van de zaak is dat ik het hier op het forum al geschreven heb. En dan maar vanalles schrijven over begrijpend lezen. |
Citaat:
Ziehier Het stoffige prototype van de gescleroseerde statutaire ambtenaar: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een typische ambtenaar, eigenlijk alle collega's. Jongens, wat kon ik genieten van die serie. Natuurlijk werd alles uitvergroot, maar toch ... |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be