![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijft de vraag hoe dat komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk het niet. Anders had je ook wel geweten dat opsluiten niet zo eenvoudig is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet ook kunnen bewijzen dat ze iets strafbaar gedaan hebben. |
Citaat:
Dat zijn er al EEN HEEL PAK! wiens gerechtszaken gewoon werden geseponeerd. Te meer moet het crimineel feit al erg genoeg zijn en een minimum straf van 3 jaar verdienen, wil je in den bak terecht komen!!! Heel veel is bewezen, maar de troetelpolitiek, slaat merendeels genadeloos toe!!! (Dit laatste voor de slachtoffers, wiens verwondingen en verliezen allerlei, nooit vergoed worden) Zulke materie bespreken, doe je best met kennis van zaken! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Soms helpt het wel er wat tijd in te steken. :lol: |
Citaat:
Wil men vlug in het gevang belanden, heeft men er alle belang bij: NIET moslim te zijn. Merendeels word een rechtszaak opgestart, wanneer er voldoende feiten-materiaal op tafel word gelegd. Vervolgens is het: 2 regels, 2 gewichten. Zie mijn vorige quote :-) A propos: Hoe is het begaan, met deze 'Molenbeekse' boef, die 5 jaar kreeg, omdat hij een juwelenzaak had berooft en vervolgens, met een 'qualach' een bemande Politiewagen (Peugeot) heeft bestookt??? !!!!! werd nu maar pas opgepakt!!!! Wat denken die soms (establishment) : Dat de Belgische bevolking doof en dom is??? - Heu? |
Citaat:
Ik probeer alleen te snappen hoe mensen dat kunnen rijmen met ganse families/bevolkingsgroepen te vervolgen of te deporteren. |
Citaat:
Dus de familie verwijderen uit onze samenleving door hun terug te zenden naar hun land van herkomst... |
Citaat:
Hoeveel had die gast ook weer gekregen,10 jaar voor het schieten met een kalasjnikov op de politie... Na 4 jaar alweer op vrije voeten.... Natuurlijk.....:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je dan nog voorstander van je "geen beter alternatief" ???? |
Citaat:
Wat stel je voor? |
Citaat:
Dat is een jihad collaborateur al weet hij het zelf niet. De gifgasaanval was fake, indien ze fake is en ge blijft bij die honden sympathie opwekken zijt ge een collaborateur van jewelste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be