![]() |
Citaat:
Het wordt dringend tijd dat we eens aan onszelf denken in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlamingen leven om te werken... |
Citaat:
|
Citaat:
Zo dom zijn ze niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat Viktor Orban daar met z'n vuist op tafel slaat vóór de arrogante neus van Merkel. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Niemand anders zal dat doen, behalve misschien de premier van Slovakije. Zoals je zegt: elke keer dat "ze" niet luisteren, worden de problemen erger. De EU is een ekonomische unie, geen politieke: daar ligt het grootste zwakke punt. |
Citaat:
|
Citaat:
Hongarije is niet het enige land v.d. Visigrad groep... |
Citaat:
De toekomstige mens zal van gemengd ras zijn. Hedendaagse rassen en klassen zullen geleidelijk verdwijnen als gevolg van ruimte, tijd en het verdwijnen van vooroordelen. Het Euraziatische-negro ras van de toekomst, dat zal lijken op de oude Egyptenaren, vervangt de verscheidenheid van volkeren met een verscheidenheid aan individuen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Richar...enhove-Kalergi |
Citaat:
Drink een Palm & blijf kalm. |
Citaat:
|
Citaat:
De Audi en andere superieure automobielen zullen vervangen en/of vermengd worden door inferieure merken zoals Ssanyong en Daewoo. De toekomstige automobiel zal een Daewoo-BMW zijn. Ben ik nu even geflipt als Demo? |
Citaat:
Ik denk dat de waterstofkrachtbron het gaat halen vd electrische. We gaan naar volledig autonome auto's vol technologie. Particulier autobezit gaat bijna volledig verdwijnen. Op lange termijn : Auto's zullen niet meer rijden maar ook vliegen. |
Citaat:
Apple gaat zijn iPhones in Zemst laten produceren. IS blijkt een hoax te zijn We gaan allemaal 200,000 euro terugtrekken van de belastingen. |
Citaat:
Stelt U eens voor dat morgen alle Belgische personenwagens (bijna 6.000.000) electrisch zijn en nu aan het stopcontact hangen? |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2757432 ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be