Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Arbeit macht frei: AfD wil hangmatters 30u/week doen werken want het zijn profiteurs. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234927)

TheFourHorsemen 22 september 2016 07:35

En stop met het nazisme (ultra)liberaal te noemen. Hitler moest niets weten van kapitalisme.

Cheminot 22 september 2016 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8243022)
Werklozen betalen volgens u dus meer belastingen dan de werkende mens? Of hoe zouden zij hier in hemelsnaam voor betalen?

En voor extreem links is alles dat rechts van hen staat extreem rechts. Ook niks nieuws onder de zon. Antifa zijn nu éénmaal de enige echte erfgenamen van het fascism.

Boduo 22 september 2016 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8243024)
En stop met het nazisme (ultra)liberaal te noemen. Hitler moest niets weten van kapitalisme.

Moesten we nu eens met z'n allen stoppen om overal het nazisme bij te sleuren ?
De nazi's, den Dolf inbegrepen, zijn (bijna) allemaal dood & begraven.

bembem 22 september 2016 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8243022)
Werklozen betalen volgens u dus meer belastingen dan de werkende mens? Of hoe zouden zij hier in hemelsnaam voor betalen?

Wel lees eens goed wat ik zei:

Citaat:

30,000€ beloven om te kweken. En wie zal dat betalen? Juist ja, de werklozen/parasieten die aan de bedelstaf mogen of naar het werkkamp. En de kinderlozen die nog meer extra belastingen mogen afdokken.
Als er geen uitkeringen meer worden uitbetaald dan zijn het inderdaad de werklozen die zullen afdokken.

Plus, dwangarbeid aan een hongerloon is mensonwaardig. AfD zijn inderdaad niet ultraliberaal maar nog veel erger -> ultra-sadistisch.

TheFourHorsemen 22 september 2016 14:18

En nazisme is evenmin ultraliberaal. En dwangarbeid valt al helemaal niet te vereenzelvigen met liberalisme.

bembem 22 september 2016 14:28

ps. Ik heb nergens beweerd dat het nazisme ultraliberaal was, wel dat AfD nazi's zijn.

Nog een voorbeeld van hun werklozen bashen:

De zwakkeren van de samenleving zo zitten stigmatiseren precies alsof de werkloosheid hun schuld is, wel dat zijn nazi-streken.

bembem 22 september 2016 14:31

Schwermut für Deutschland? Nein nein, schwermut für AfD nazi-Deutschland!!

bembem 22 september 2016 14:34

Amai, Base laat toe dat die AfD kwieten hun affiche op hun vitrine plakken.
Hewel, het zal rap gedaan zijn met Base hier. Ik stap over op een andere provider, nah!

Reverberation 22 september 2016 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243657)
Amai, Base laat toe dat die AfD kwieten hun affiche op hun vitrine plakken.
Hewel, het zal rap gedaan zijn met Base hier. Ik stap over op een andere provider, nah!

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tzal rap gedaan zijn, LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

E. Gidius 22 september 2016 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8243061)
Moesten we nu eens met z'n allen stoppen om overal het nazisme bij te sleuren ?
De nazi's, den Dolf inbegrepen, zijn (bijna) allemaal dood & begraven.

Nee gij! Gij wilt dom-links hun allerlaatste argument uit handen slaan? Dan blijft er niks meer van over... :-(

TheFourHorsemen 22 september 2016 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243650)
ps. Ik heb nergens beweerd dat het nazisme ultraliberaal was, wel dat AfD nazi's zijn.

Nog een voorbeeld van hun werklozen bashen:

De zwakkeren van de samenleving zo zitten stigmatiseren precies alsof de werkloosheid hun schuld is, wel dat zijn nazi-streken.

Ah neen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8242648)
Wat is hilarisch?

Hun partijprogramma + asociale (ultra)liberale nazi-standpunten zijn inderdaad om achterover van te vallen.

Of is dat soms toe te juichen dat werklozen/minderbedeelden te horen krijgen dat hun uitkering maar afgeschaft dient te worden omdat ze zogezegd parasieten zijn van het systeem.

Om nog maar te zwijgen van de hogere taksen die kinderlozen zouden mogen afdokken voor de 'kwekers'.

Je hebt het over ultraliberale nazi-standpunten. Nazi-standpunten kunnen niet ultraliberaal zijn.

Gamla 22 september 2016 14:58

Bembem, je ziet spoken. Waarom denken je dat de AfD nazis zijn?
Omdat ze Duitsland Duits willen houden?
Leg eens uit wat daar verkeerd aan is.

bembem 22 september 2016 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8243682)
Bembem, je ziet spoken. Waarom denken je dat de AfD nazis zijn?
Omdat ze Duitsland Duits willen houden?
Leg eens uit wat daar verkeerd aan is.

Het is verkeerd omdat zij haat aan het spuien zijn.
Duitsland gaat helemaal niet ten onder.

bembem 22 september 2016 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8243681)
Ah neen?

Je hebt het over ultraliberale nazi-standpunten. Nazi-standpunten kunnen niet ultraliberaal zijn.

Wel ik had dat rechtgezet, ze zijn ultra-sadistisch. Willen zelfs kindjes laten slaan op school. Ja hallo, zelfs de liberalen komen niet met zulke voorstellen af, dat klopt.

TheFourHorsemen 22 september 2016 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243697)
Wel ik had dat rechtgezet, ze zijn ultra-sadistisch. Willen zelfs kindjes laten slaan op school. Ja hallo, zelfs de liberalen komen niet met zulke voorstellen af, dat klopt.

Zelfs de liberalen? Dwangarbeid gaat volledig in tegen liberalisme!

De zelfverklaarde communisten daarentegen waren/zijn wel fan van dwangarbeid.

E. Gidius 22 september 2016 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243692)

Are You a Christian Miss?

Gamla 22 september 2016 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243692)
Duitsland gaat helemaal niet ten onder.

Dat is mijn vraag niet. Leg uit wat er verkeerd is aan Europa Europees houden.
Moet bijvoorbeeld Vietnam Europees worden? Of vind je dat nazistisch.

Hoomer 22 september 2016 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8243697)

Reverberation 22 september 2016 15:11

bembem 22 september 2016 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8243713)
Dat is mijn vraag niet. Leg uit wat er verkeerd is aan Europa Europees houden.
Moet bijvoorbeeld Vietnam Europees worden? Of vind je dat nazistisch.

Duitsland blijft Europees hoor. Die AfD zit gewoon te stoken want zij gunnen bijna niemand iets.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be