![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Naar het schijnt krijgt een mod, euh Knuppel, daar een stijve van. Nietwaar Stingray? Toen ik voor het eerst een politiek forum bezocht, meer dan 20 jaar geleden, koos ik bewust voor mijn nick. De bedoeling was om de reacties te peilen van forummers die achter die nick als vanzelfsprekend een man vermoedden. Ik wilde graag het verschil in de reacties zien als ik bij gelegenheid liet horen dat ik een vrouw was. Niemand heeft mijn nick ooit "apart" genoemd voor een vrouw. Niemand heeft daar ooit geprobeerd om me in een vrouwonvriendelijk hokje te duwen. Nochtans werd dat forum een Blokforum genoemd, zoals dit forum een N-VA-ticket krijgt op gekleefd. Nooit heb op dat Blokforum walgelijke reacties gekregen zoals vandaag op dit forum. Nochtans maakten ook linksen gebruik van dat forum. ThePiano, om maar één naam te noemen, was er één van. Hij was niet alleen extreem links, hij had zijn diepe haat voor VB-ers gemeen met pandareus. Nochtans kwam ThePiano zélf uit de "extreem rechtse" stal. Niet abnormaal. Ex-rokers worden ook vaak de meest extreme anti-rokers. |
Citaat:
|
Citaat:
De dienst begint om 6 uur smorgens met voorlezing uit de nieuwe bijbel om dit gedegenereerde forum op te heffen tot een waardig heilig niveau. Amen. De nieuwe Bijbel is een vervolg op de oude Bijbel, maar tevens een vervanging daarvan, voor zover deze niet meer overeenstemt met de nieuwe inzichten, zoals die in mijn nieuwe bijbel geopenbaard worden, en ook niet meer in overeenstemming zijn met de moderne wetenschap. Kortom: de oude bijbel moet wel "enigszins" gecorrigeerd worden en van extra uitleg voorzien om nog acceptabel te zijn. Waarbij ik een onderscheid wil maken tussen die opzichten waarin de oude Bijbel nog steeds principieel juist is en principieel onjuist en allerlei variaties daar tussen in. Principieel juist is dat God bestaat en ook een hemel en ook een eeuwig leven. Principieel onjuist is onder andere dat God er slechts één zou zijn, dat moet de eenheid van alle Goden zijn, zoals als eerste de eenheid van God en Godin, dan de eenheid van alle goden van alle godsdiensten en dan ook de eenheid van alle mensen, die als kinderen van de goden ook goden zijn, en dan uiteraard de microwezentjes daarbij. Kortom: verlos God uit zijn eenzaamheid, en zelfs met zijn Zoon erbij stelt het nog altijd niet veel voor. Wat zouden die twee in alle eeuwigheid met elkaar moeten doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk wie we daar hebben!
De siamese tweeling Stingray en non-conformist. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij en je tweelingbroer zijn toch niet met jullie klikken en klakken buitengevlogen? |
Citaat:
Overigens kerel, je reactie spreekt boekdelen :twisted: Net een klein kind. |
Citaat:
Ik werd, niet gek lang nadat dit forum het levenslicht zag, gevraagd om moderator te worden, en heb toegezegd. Al na enkele dagen had ik door wat een rotjob dit is. Niet gek veel later, en zonder één interventie als mod te hebben gedaan, heb ik me laten ontheffen van die ondankbare taak. Ik was intussen wel op de hoogte van het reilen en zeilen achter de schermen van het forum. Ik kon het moderatorschap voor mijn gevoel niet combineren met de aard van het ware beestje: Knuppel. Als ik effectief zou gaan modereren moest ik Knuppel opgeven. Geloof me maar als ik zeg dat het véél leuker is om te knuppelen dan om moderator te zijn. Ik koos dus voor Knuppel. Geloof me ook maar als ik zeg dat het geen toeval is dat �*lle mods het hier na korte of langere tijd voor bekeken houden. Met alle gevolgen vandien. Geloof me onvoorwaardelijk als ik zeg dat er geen ondankbaarder tijdsbesteding bestaat dan die van moderator van een forum. Dat ik weet waarover ik praat verklaart waarom ik altijd de kant van de moderatie kies. Aan degenen die prijs stellen op dit forum geef ik een gouden tip: toon wat respect voor de mod die de pijp (nog) niet aan Maarten heeft gegeven. Ik ben er namelijk van overtuigd dat Maarten zijn forum opdoekt als dit gebeurt. Het is geen toeval dat Maarten nog geen poot heeft uitgestoken om de 504 gateway miserie aan te pakken. De dag dat Maarten zijn forum opdoekt kunnen jullie, noodgedwongen, verkassen naar het forum van Eno. Die “modereert” zijn eigen forum naar zijn eigen goesting. Degenen die daar met hun klikken en klakken buiten vlogen weten uit ervaring dat Eno als mod in het niet verdwijnt vergeleken met de enige mod die Politics.be nog rijk zijn. |
Citaat:
Maar, ik moet toegeven dat ik wel wat respect heb voor deze ontboezeming. Dat neemt niet weg dat je in vuile discussies je macht misbruikt. :roll: |
Zoals te verwachten was: Trollen, jengelaars en fantasten zijn geen reactie waard.
|
Citaat:
Ik hou jou en je illustere tweelingbroer niet tegen om te geloven dat ik een man én Pontifex ben. Ik ben er zélf namelijk zeker van ik geen van beide ben en gun jullie je ergernis van harte. Nog een plezant priapisme gewenst. Indien jullie tweekoppig zijn maar het met één onderlijf moeten stellen is er één stijve lul de klos. Hopelijk voor jullie is het niet andersom.... |
Het ware alternatief voor Politics.be is micro.be.....:cheer:
Time for a big change to create a new world. en: for the politics there is the special "harriechristus partij".....:-):-):-) Oftewel de Universele Politieke Partij voor alle mensen op aarde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be