![]() |
Citaat:
Anders moet u zich kandidaat stellen voor een postje in een privévakbond. Kan misschien nog wat voordelen opbrengen. En dan kunt u erover meepraten want nu... Ondertussen weet u toch wat u op de puntjes moet invullen.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
De privé moet de rekening wel betalen. Dat u dat niet begrijpt wekt bij mij geen verwondering. |
Citaat:
En wij werken altijd in team verband dus is er geen ikke. There is no i in team. En 'wij' betalen ook de rekening maar dat begrijpt u nog altijd niet. De bewijzen zijn er iedere maand en op het einde van het jaar. Daar kunt u niet rond of onderuit. U kunt het wel proberen maar het lukt u niet.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: En 'wij' eerste klasse? Sommigen van 'ons' rijden wel eerste klasse. En kom nu niet weeral met uw verhaaltje af.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Zou een syndicale delegatie inmiddels het station van hasselt,in het kader van een syndicale aktie,opgefrist hebben en vervolgens piketten geplaatst om het fris te houden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks te cara pils. U moet wel volgen. Een jupilerke. |
Citaat:
Nog erger,
De anderen zullen wellicht volgen. |
Citaat:
Dan drinken we een paar jupilerkes minder.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Als u 10€ in uw zak hebt en een koffieke in 't stad kost 2,50€ dan kan u 4 koffiekes drinken. Maar als een koffieke duurder wordt en ze vragen 3€ voor een koffieke dan kan je voor die 10€ 3 koffiekes drinken en heb je nog 1€ in uw zak. Dus minder, het is niet moeilijk.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Ik ga uw betoog counteren U heeft € 10,00 op zak. Een pintje kost € 1,90, u kunt er dus 5 drinken. Het pintje wordt 10 cent duurder, dus € 2,00 per pintje. U kunt nog steeds 5 pintjes drinken. Als u onnozel wilt doen, kan ik dat ook hoor! Maar u gaat voorbij aan het feit dat het alweer de brolbrouwer INBEV is die de prijs omhoog doet gaan. Waar is de tijd van 5 fr. per pintje, een pintje dat veel lekkerder smaakte dan de brol die ze ons nu voorschotelen. |
Citaat:
Dus...schol, nog een jupilerke.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als u dikwijls verandert betekend dat dat u de eerste keer niet zeker was.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijp je?:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom wordt u eigenlijk kwaad? Is het zo dat u een discussie aangaat en vervolgt? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Uw afkorting = U kunt mijn kloten kussen. Dus wie is er kwaad of staat er te schreeuwen? |
Citaat:
Ik schreeuw niet dat is om de aandacht erop te vestigen. Dat zijn uw eigen woorden.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be