![]() |
Citaat:
Hij draagt wschl bij aan jouw pensioen... |
Citaat:
http://www.humo.be/humo-archief/3738...-ideale-wereld Zo, hier de "Vlaming onder de Vlamingen" aan het woord. Waarom klagen mensen zoals mij nooit over chinezen? Om de 2 straten is er wel een afhaalchinees te vinden. Waarom is dat geen probleem, denk je? Daarnet in de supermarkt hoorde ik het volgende gesprek: "Hoe is het?" "Ik ben ondertusen gescheiden van mijn vrouw en woon alleen." "Hadden jullie geen kinderen?" "Ja, twee." Maar volgens jou is er gelukkig geen probleem. Niets aan het handje, zeggen de betacucks. |
Citaat:
Niet over jouw scheve waanbeelden. Het is duidelijk dat jullie een stijve krijgen van de mosliminvasie in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Faisalleke weet perfect wat er aan de hand is. Verklaar mij waarom een feministe kiest voor een Marokkaan waarbij de kans bijzonder groot is dat hij dominant en agressief is. Snap je wel waarover dit topic gaat? Het gaat over de partnerkeuze binnen een feministische, multiculturele samenleving. |
Citaat:
En heb je die Faisal al eens beziggehoord (in de Ideale Wereld bijvoorbeeld)? Die zit moppen te maken over Marokkanen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo gaat dat in een liberale maatschappij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het maar niets, om te beginnen zijn de zakken onder haar ogen al groter dan haar tetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het doet me denken aan de jaren zestig en zeventig van de tijd van "interdit aux Italiens" Toen de Vlaamse boerenjongens schrik hadden dat de Italianen op "hun" wijven zouden kruipen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be