Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de zinloosheid vh leven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240410)

Dadeemelee 14 september 2017 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527276)
Dat ziet er mij enorm belachelijk uit. Leer toch echt knokken in plaats van dat geouwehoer in een kamerjas.

Onlangs iemand op de radio gehoord die het daarover had. Hij was begonnen met die stokken, maar vond dat dat toch maar theoretisch was.

Hij is dan Krav Maga gaan doen, dat is Israelisch straatvechten. Learn frm the masters :mrgreen:

http://www.fight2survive.be/wat-is-krav-maga/

Anna List 14 september 2017 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8527310)
I owed you a favor anyway ;-)

?

Eyjafjallajökull 14 september 2017 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527313)
?

Blij dat ik niet zo voorspelbaar als jou geworden ben :-P

Anna List 14 september 2017 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8527316)
Blij dat ik niet zo voorspelbaar als jou geworden ben :-P

voorspelbaar is niet erg, ik vreesde al dat t vergeetachtigheid was.

Eyjafjallajökull 14 september 2017 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527321)
voorspelbaar is niet erg, ik vreesde al dat t vergeetachtigheid was.

Hoe bedoel je ?

Anna List 14 september 2017 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8527330)
Hoe bedoel je ?

in welke post?

Eyjafjallajökull 14 september 2017 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527333)
in welke post?

De late ?

Xenophon 14 september 2017 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8527312)
Onlangs iemand op de radio gehoord die het daarover had. Hij was begonnen met die stokken, maar vond dat dat toch maar theoretisch was.

Hij is dan Krav Maga gaan doen, dat is Israelisch straatvechten. Learn frm the masters :mrgreen:

Ik heb daar over tijd eens goed mee moeten lachen. Op FB kreeg ik die reclame door van Krav Maga, met de klassieke foto erbij van iemand die een pistool tegen iemand zijn hoofd houdt en het 'slachtoffer' pakt dat wapen dan af.

Toen ik dan als commentaar gaf dat je dat pistool korter bij uw lichaam moet houden in plaats van met geheel gestrekte arm dat tegen iemands hoofd te houden, dan pakt Krag Mava dat wapen helemaal niet af, want dan wordt hij tijdens zijn poging afgeschoten.

Ze waren er niet mee gediend blijkbaar, ze kwamen af a la, dat is maar een foto... Terwijl de foto in realiteit toch de Krag Mava training weergaf, bullshit dus zulke training.

Xenophon 14 september 2017 13:41

Citaat:

Verder, de praktijk met zwaarden was theoretisch...

Wat kan je daar nog opzeggen...

Jay-P. 14 september 2017 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527301)
8O8O8O8O8O werkelijk???
gij gaat nu deze moment kiezen om mij au serieux te nemen ???
:-o

In "The World of Suzie Wong" staat het beter beschreven dan ik het kan zeggen: Suzie lichtte toe -'t Gaat niet om 'waar' dagge gepakt wordt maar om 't tijdstip dagge gepakt wordt: nl. bij eb of vloed.-

Jay-P. 14 september 2017 13:46

1 Bijlage(n)
Enne ze overtuigt!

Xenophon 14 september 2017 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8527343)
In "The World of Suzie Wong" staat het beter beschreven dan ik het kan zeggen: Suzie lichtte toe -'t Gaat niet om 'waar' dagge gepakt wordt maar om 't tijdstip dagge gepakt wordt: nl. bij eb of vloed.-

Ik haal gewoonlijk mijn noedels in de Suzy Wang.

Pandareus 14 september 2017 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527293)
Ik trap die zo KO.
Ik zou het niet verrassend vinden als ik die stok te pakken zou krijgen.

De volgende keer als we in antwerpen iemand zien naar huis toe lopen met een bamboezwaard dat uit zijn reet pookt, kennen we het vervolg van je verhaal.

Elio di Supo 14 september 2017 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8527348)
De volgende keer als we in antwerpen iemand zien naar huis toe lopen met een bamboezwaard dat uit zijn reet pookt, kennen we het vervolg van je verhaal.

:rofl:

Jay-P. 14 september 2017 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8527347)
Ik haal gewoonlijk mijn noedels in de Suzy Wang.

Ik ben nizo het DIY typetje...
maar ik respecteer je wel hoor, daar nivan.

Anna List 14 september 2017 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8527346)
Enne ze overtuigt!

ik heb t meer voor Yumi Ng.

Jay-P. 14 september 2017 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527357)
ik heb t meer voor Yumi Ng.

Moet ik dat nu serieus nemen?

Dadeemelee 14 september 2017 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8527340)
Ik heb daar over tijd eens goed mee moeten lachen. Op FB kreeg ik die reclame door van Krav Maga, met de klassieke foto erbij van iemand die een pistool tegen iemand zijn hoofd houdt en het 'slachtoffer' pakt dat wapen dan af.

Toen ik dan als commentaar gaf dat je dat pistool korter bij uw lichaam moet houden in plaats van met geheel gestrekte arm dat tegen iemands hoofd te houden, dan pakt Krag Mava dat wapen helemaal niet af, want dan wordt hij tijdens zijn poging afgeschoten.

Ze waren er niet mee gediend blijkbaar, ze kwamen af a la, dat is maar een foto... Terwijl de foto in realiteit toch de Krag Mava training weergaf, bullshit dus zulke training.

Tegen iemand met een wapen en een beetje verstand kan je niks beginnen. Ik erger mij altijd aan die films waar de slechte met zijn machinegeweer tegen de goeie gaat duwen. Daar is dat machinegeweer niet voor gemaakt :-(

Verder zou ik proberen een aanvaller in zijn kloten te schoppen en dan zo rap mogelijk weglopen.

Bhairav 14 september 2017 14:27

Citaat:

Ik denk toch dat Thai box trainen beter is. Zeker als basis, en de meeste beoefenaars van Krav Maga hebben dat niet. Die trapt men zo tegen de grond. Bovendien heeft Thai box in de realiteit meer dienst bewezen dan dit. Het is een boost voor het zelfvertrouwen van de bange blanke man.

Bhairav 14 september 2017 14:41

Dubbel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be