![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En het zijn ook geen visioenen, maar gewoon een kwestie van nadenken, filosoferen, daar hou ik van. Maar goed: ik wacht wel tot de microwezentjes willen verschijnen. |
Citaat:
|
Wat de maagdelijke geboorte betreft is Timothy Freke in zijn boek: De lachende Jezus van mening dat dit berust op een verkeerde vertaling uit het Grieks van Jesaja 7:14 een jonge vrouw zal zwanger worden, waarbij het Armeense woord almah vertaald is in parthenos = maagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aton, is het boek waar Harrie naar verwijst de moeite waard ? Of brengt het weinig bij tegenover de recentere boeken waar jij naar verwezen hebt ? |
Citaat:
|
Kans is groot dat Jozef impotent was en dat Maria op een ander ging voor haar plezier, en omdat in tijd dat not done was maar zei dat "het god is geweest".
En zo was er de mythe van Jezus Christus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar geslachtsziekte? Neen, dat heb ik nog niet gehoord. Misschien dat Aton het weet? |
Citaat:
https://www.bol.com/nl/p/het-panterj...SAAEgLru_D_BwE En het is 'Yeshua bar Jehosef ' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest het echt om een maagd gaan, dan had in Jesaiah het woord 'betulah' gestaan. Dat joodse woord betekent pas 'maagd'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be