![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
300.000 euro per week,zomaar op te rapen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die flipt al jaren.... Dat is het resultaat van té veel peeschijven te moeten eten,dat is goed voor ogen én tanden,alléén is dat bijzonder slecht voor hersencellen... Die kosten dat daaraan zijn verbonden,alléén De Bruyne kan dat betalen... Dat is zijn frustratie... |
Citaat:
Ze plaatsen en instaleren je machine en alles in de prijs inbegrepen. Ik zou wel zot zijn om dat bij Carrefour te bestellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op termijn niet vol te houden natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Als Carrefour slechts €2 per winkelkar opstrijkt hoeveel strijkt een Colruyt, de goedkoopste, dan op per winkelkar? Ik geloof er geen fluit van. |
Citaat:
Het is niet nodig dat je alles tweemaal herhaald! De meesten; uitgezonderd dezen die bevestigen wat ik schrijf; lezen toch maar hetgeen ze zelf schrijven. En voor wat betreft de e-commerce zijn ze inderdaad rijkelijk laat. Om er nog iets van te maken zullen ze het moeilijk hebben. Maar om teveel hetzelfde zeggen moet ik toegeven dat ik in het verleden me daar ook aan bezondigd heb. Hoeveel keer heb ik op dit forum al de aandacht gevestigd op het feit dat Frankrijk en de vazalstaat België als twee kreupelen achterop hinken; o.a. tegen Nederland. Hoeveel kleinhandelaars staan er nog in hun deuropening te wachten om klanten binnen te lokken en te pluimen? Ge hebt verdomd nog geluk als ze zelfs onmiddellijk willen zeggen dat ze een bepaald product niet hebben. Op naar de volgende winkel dan op zoek achter een speld in de hooiberg. Vorig jaar kocht ik nog; onnozelaar die ik ben; een electrische kettingzaag in een warenhuis behorende tot een keten. En een tweede ketting. Bij valavond werd ik waarschijnlijk wakker en besloot ik van nog eens te kijken op PC. Wel in Nederland vond ik een firma die deze kettingen verkocht en leverde aan de helft van de prijs die ik hier betaalde. Natuurlijk heb ik die ketting terug gebracht. En er bij gedacht :"Vanaf nu kan je de pot op." Achterlijk land! :lol: |
Citaat:
Wat Kevin De Bruyne betreft, als ik het goed begrepen heb verdient hij 300 000 € per week. Maar wat wil je? Dit speelt zich af op supra-nationaal niveau. Zolang er immens rijke voetbal mogols (Russische, Chinese en andere) bestaan die aan dergelijke investering toch nog wat winnen gaat het gekkenfeest door. Bovendien zal geen enkele politicus ooit een campagne op het getouw durven zetten om dergelijke financiële excessen aan de kaak te stellen. Immers voetbal is van het volk en het lot van elke politicus hangt af van het volk. |
Citaat:
|
Citaat:
Overtijd bestelde ik iets op het net bij een Belgische (Vlaams) bedrijf, hier aan de Boomsesteenweg, kilometer of vijf in vogelvlucht. Zeven dagen. Als ik dat bij eender welke .NL firma bestel is dat de dag erna geleverd. Ik denk dat ze het in Belgie nog steeds niet helemaal begrijpen... |
Citaat:
In 2016 maakte Carrefour in België nog 75,7 miljoen Euro winst wat zou willen zeggen dat ze dus meer dan 37 miljoen winkelkarren verkocht zouden hebben dat jaar. Ik betwijfel dat toch sterk hoor. |
Citaat:
Ik betaal er graag de service bij, ook al heb ik die misschien niet nodig. En ik wil de lokale economie steunen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be