![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie hebben inderdaad maar een paar cent. |
Citaat:
Tjonge toch, zelf met een ladder geraakt ge er nog niet. Trouwens het verkloten van deze topic is het bewijs. De discussie ivm adoptie liep ergens anders, en gewoon om blankenberge ne kloot af te trekken zullen jullie er eens opnieuw over beginnen te zeveren op jullie infatiele manier. Dit getuigt niet van veel respect, tact, en interesse voor dit forum. Anderzijds bewijst dit eens te meer dat jullie de onverdraagzamen zijn als jullie een topic als deze niet kunnen verkroppen! |
Citaat:
|
Citaat:
voorlopig saldo is dus 1354.50€ proficiat Blankenberge ! |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: Man, doe jezelf een lol en neem een krant, leg ze op je kop en kijk eens wie er onder staat. |
Ik ben niet onverdraagzaam, ik verdraag zelfs geen onverdraagzamen!
|
Rot toch op van deze topic er word nu eens iets voor de medemens gedaan en nu komen jullie het verzieken! :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Hiermee bewijst onze schepen dat er ook solidariteit bestaat over alle partijpolitieke grenzen heen hetgeen van bepaalde partijen ten opzichte van het Vlaams Blok zeker niet kan gezegd worden."
Jammer genoeg behoren Paulus en Raf blijkbaar tot deze laatste groep mensen. Een jammerlijke zaak voor onze maatschappij waar we jammer genoeg een steeds meer en meer afnemend normbesef en onverschilligheid ten opzichte van onze medemens moeten vaststellen. |
Citaat:
Grappig toch hoe onze 'geengageerde' medemensen anderen de les lezen. Het is ook ons idee om vreemdelingen weg te sturen zeker? Solidariteit! Laat me niet lachen. Deze topic is gewoon een goedkope stunt om het VB een menselijk aanzicht te geven en is totaal ongepast! |
Citaat:
WAT HEB JIJ ALGEDAAN VOOR DE MEDEMENS INPLAATS VAN GOEDE INITIATIEVEN AF TE BREKEN OETLUL. |
Citaat:
Na enige tijd jou bezig gehoord te hebben kan het niet anders! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be