Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Moonshiners - Discovery Channel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242544)

Vlad 22 februari 2018 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8653512)
Die Ludolfs!

Klassieker :-D

Eentje is er inmiddels gestorven... hartaanval op de leeftijd van 56 jaar. Hoe zou dat toch komen.

Die Ludolfs inderdaad. Ik heb er nog nachtmerries van. En ik maar proberen studeren of lezen terwijl die rommel op stond. Een echte marteling was het.

From_Vlaanderen 22 februari 2018 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8652933)
(In dat land kan je als 18 jarige oorlogswapens kopen en ermee rondlopen, maar geen leffe.....)

Denk je dat dat hier niet mag ofzo :roll:.

Libro 23 februari 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8653289)
RD, voor wat? Je zit dingen te beweren die je niet kan bewijzen met een filmpje :lol:

Jij zou de RD moeten krijgen

Ik bedoelde dus dat ik mezelf wel zou RD'en.

Dadeemelee 28 maart 2018 19:22

Ondertussen ook geproefd. Er zijn er verschillende. Dit lijkt de 'courante':

Het is eigenlijk bijna puur alkohol met weinig smaak. Vergelijkbaar met wodka en gin.

Eduard Khil 28 maart 2018 19:44

https://www.youtube.com/watch?v=XwElLPSt0vY

Dadeemelee 28 maart 2018 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8678081)

100% proof uit inmaakpotten drinken is even effectief.

https://www.youtube.com/watch?v=teSTQYUS3g8

Eduard Khil 28 maart 2018 20:01

https://www.youtube.com/watch?v=TLddq1MdgM0

Dadeemelee 28 maart 2018 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8678102)

0,1 bar op zijn bakkes :lol:

Tavek 28 maart 2018 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8678081)

Gun fail in real life:

Putje graven, met minimi inzitten, spotter die zich aan de verkeerde kant zet, commando krijgen om te beginnen te vuren, spotter krijgt massas hete hulzen over zich maar door het geluid hoor je hem niet schreeuwen.

kelt 29 maart 2018 17:28

Het schijnt me heel merkwaardig toe dat duidelijke herkenbare mensen zich onledig zouden kunnen houden met,naar verluid,illegale aktiviteiten,en dan gewoonlijk nog op andermans domein of op overheidsterrein,zonder naderhand opgespoord en gearresteerd te worden....

Neen,"Moonshiners" geloof ik niet....

De "Ludolfs" van indertijd daarentegen.....haaaaAAA....speciaal de supersnelle bevestiging of een bepaald onderdeel verkrijgbaar was ja dan nee(dankzij hun zeer speciale computer) was om jaloers van te worden .Verder was ook de inrichting der warenhuizen bij de Ludolfs en hun WMS (Warehouse Management System)van een superieur niveau.... :-)

Dadeemelee 29 maart 2018 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8679065)
Het schijnt me heel merkwaardig toe dat duidelijke herkenbare mensen zich onledig zouden kunnen houden met,naar verluid,illegale aktiviteiten,en dan gewoonlijk nog op andermans domein of op overheidsterrein,zonder naderhand opgespoord en gearresteerd te worden....

Neen,"Moonshiners" geloof ik niet....

De "Ludolfs" van indertijd daarentegen.....haaaaAAA....speciaal de supersnelle bevestiging of een bepaald onderdeel verkrijgbaar was ja dan nee(dankzij hun zeer speciale computer) was om jaloers van te worden .Verder was ook de inrichting der warenhuizen bij de Ludolfs en hun WMS (Warehouse Management System)van een superieur niveau.... :-)

Ik weet het ook niet. Die gasten steken spenderen enorme bedragen om een boot te bouwen, een vrachtwagen te huren/kopen, een schuilplaats te bouwen.
Maar het is wel leuk om naar te kijken :)

Svennies 30 maart 2018 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8679065)

Och kom,hun telefooncentrale had ook enig niveau...

Met twee man zitten wachten aan een keukentafel...

De één pakt het gesprek aan,en vraagt aan de andere of ze dat stuk hebben...

De derde was meer een flierefluiter,en de jongste deed daar al het échte werk...

kelt 31 maart 2018 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8679367)
Och kom,hun telefooncentrale had ook enig niveau...

Met twee man zitten wachten aan een keukentafel...

De één pakt het gesprek aan,en vraagt aan de andere of ze dat stuk hebben...

De derde was meer een flierefluiter,en de jongste deed daar al het échte werk...

Zoals een medeforummer hier al aangaf,de "Chief Customer Relations" (telefoon-Ludolf "Gunther") is overleden....:-(

Het semi-mobiele "Warehouse Management System",Peter,is blijkbaar aanzienlijk veranderd (wie weet,erg geschrokken na de dood van zijn jongere broer?)

Svennies 31 maart 2018 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8679780)
Zoals een medeforummer hier al aangaf,de "Chief Customer Relations" (telefoon-Ludolf "Gunther") is overleden....:-(

Het semi-mobiele "Warehouse Management System",Peter,is blijkbaar aanzienlijk veranderd (wie weet,erg geschrokken na de dood van zijn jongere broer?)

Hier sé,een zicht op die beroemde telefooncentrale...

https://www.youtube.com/watch?v=pb4o...7C076&index=17

Libro 31 maart 2018 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8653595)
Die Ludolfs inderdaad. Ik heb er nog nachtmerries van. En ik maar proberen studeren of lezen terwijl die rommel op stond. Een echte marteling was het.

Werd jij daar ook zo depressief van?

Dadeemelee 5 mei 2018 15:28

Ondertussen ook deze geproefd:

In tegenstelling tot wat het etiket doet vermoeden smaakt het niet naar motorolie, maar naar whiskey.
Niet slecht. Meer smaak dan de heldere, maar met dezelfde zoeterige nasmaak (waarschijnlijk de mais).

Ook weer >50% dus ijsblokjes bijkappen :-P

kelt 5 mei 2018 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8707483)
Ondertussen ook deze geproefd:

In tegenstelling tot wat het etiket doet vermoeden smaakt het niet naar motorolie, maar naar whiskey.
Niet slecht. Meer smaak dan de heldere, maar met dezelfde zoeterige nasmaak (waarschijnlijk de mais).

Ook weer >50% dus ijsblokjes bijkappen :-P

8O je KUNT er dus een harley mee doen rijden waarschijnlijk.

Dadeemelee 5 mei 2018 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8707499)

Waarschijnlijk wel, en de echappement zal nog lekker ruiken ook :lol:

Xenophon 5 mei 2018 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8707499)

Mensen met een Shovelhead zullen het graag horen.

Als er lood in zit natuurlijk, om de kleppen te smeren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be