Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Met welk merk auto wil je (imagogewijs) niet gezien worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243338)

Libro 26 april 2018 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8700238)
Wow.
Ik vond mijn ouwe merc zo al leuk, maar nu ik weet hoeveel linksen en normies ik daarmee trigger rij ik er dubbel zo graag mee.

Het is een diesel van 16 jaar oud.

Als ik de gas helemaal induw komt er al eens een zwarte rookwolk uit de knalpot. :lol:

dalibor 26 april 2018 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8700272)
Oh boy imago. Sinds ik getrouwd ben met 1 kind, zonder werk en allochtoon... oh ja, en vrouw... who cares? :lol:

Dat is het laatste van m'n zorgen. Een auto is voor mij een transportmiddel. Maar goed, liefst geen Smart misschien, je hebt niets aan de kofferbak.

Voor mij ook. Ik rij al 20 jaar met dezelfde auto (Peugeot) en stel me eerder de vraag wat ik wel wil dan wat niet.

Henri1 27 april 2018 05:37

De wagen van Maggie de Block, "iMaggie-gewijs"

reservespeler 27 april 2018 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8699447)
Maar heeft wel één groot voordeel.
Dat is een merk dat ze niet pikken.
Je mag zelfs gerust je wagen achterlaten zonder de deuren te sluiten. Pikken zullen ze hem zeker niet doen. :-)

Skoda heeft een sterke inhaalbeweging gemaakt.
Kwa modellen moeten ze inderdaad nog veel leren, kwa kostprijs zijn ze veruit de beste.

Ik bedoel daarmee niet alleen de aankoopprijs, maar de totale kostprijs om zo'n 300.000 kilometer af te leggen.

Aankoop
Verbruik
Onderhoud

reservespeler 27 april 2018 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8700255)
Serieus? Zelfs dan zou ik mijn leven niet willen wagen in zo'n sardinnenblik, blijft mij echt onveilig lijken. :?

U kent dus niets van wagens.

reservespeler 27 april 2018 06:07

Citaat:

Oh boy imago. Sinds ik getrouwd ben met 1 kind, zonder werk en allochtoon... oh ja, en vrouw... who cares? :lol:

Dat is het laatste van m'n zorgen. Een auto is voor mij een transportmiddel. Maar goed, liefst geen Smart misschien, je hebt niets aan de kofferbak.

Bent u getrouwd met een kind?
Is dat niet verboden?

Libro 27 april 2018 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8700392)
Skoda heeft een sterke inhaalbeweging gemaakt.
Kwa modellen moeten ze inderdaad nog veel leren, kwa kostprijs zijn ze veruit de beste.

Ik bedoel daarmee niet alleen de aankoopprijs, maar de totale kostprijs om zo'n 300.000 kilometer af te leggen.

Aankoop
Verbruik
Onderhoud

De afwerking haalt nog niet het niveau van BMW of Mercedes maar Skoda heeft heel aardige modellen. In een Superb of een Kodiaq wil ik heus wel gezien worden. De Superb wordt trouwens gebruikt als basis voor een pantserwagen: https://www.thesun.co.uk/motors/5975...armoured-tank/

Libro 27 april 2018 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8700396)
Bent u getrouwd met een kind?
Is dat niet verboden?

In het Engels klinkt het nog creepier: wie getrouwd is en kinderen heeft, is "married with children".

Universalia 27 april 2018 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8700493)
In het Engels klinkt het nog creepier: wie getrouwd is en kinderen heeft, is "married with children".

Ik heb heel die serie nog in bezit en wat mij daarvan het meest bijgebleven is ...

''Twas mo een graptchen é" want de serie op zich was best leuk om naar te kijken. :cheer:

DewareJakob 29 april 2018 09:17

Citaat:

Dat is ook mijn mening

Johan Daelemans 1 mei 2018 07:58

Rondrijden in eentje die jonger is dan 15 jaar lijkt me onzin.
Ik sluit wel gemakkelijk compromissen gezien mijn imago me geen barst kan schelen.
Voor de Alpine 110 bijvoorbeeld zou ik een uitzondering kunnen maken ... en voor een Chevrolet Aveo LPG.

Zeus 1 mei 2018 08:13

Dodge RAM

Enkel schimmige aannemers met een VB-lidkaart rijden daarmee

Gwylan 1 mei 2018 10:19

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 8703849)
......Voor de Alpine 110 bijvoorbeeld zou ik een uitzondering kunnen maken ...

In de Franse media verscheen zowat een maand geleden een bericht als zou de Groupe La Poste een twintigtal Alpine A110 kopen om deze voor expressleveringen te gebruiken.

Bijlage 108811

Ik had het nieuwtje al half geloofd, tot de datum van het bericht mij opviel : 1 april 2018.

Vrijheideerst 1 mei 2018 10:37

In een Nissan.

Libro 1 mei 2018 22:00

In een Daewoo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be