![]() |
Citaat:
|
Leuk toch die Belgische gefrustreerden, de juf heeft tatoeages, dat mag niet, verboden.
|
Citaat:
Alsof die kinderen buiten het klaslokaal nooit tatoeages zien. Misschien staan papa en mama er wel vol mee. En dan nog; wat is er mis met tatoeages? Waarom is iemand met een tattoo plots geen 'ernstige volwassene' meer? Zouden we dan ook niet beter oorbellen, piercings, facelifts en make-up verbieden in de klas? Prima idee; laat we onze kinderen weg houden van allerlei uitingen in de maatschappij die voor sommige 'niet normaal' zijn. Laten we ze weghouden van alles wat afwijkt van 'het gemiddelde'. Ze behoeden voor het feit dat ze ooit 'anders' zouden willen zijn. Ze klaarstomen voor een anoniem bestaan in de massa... Opvallend hoe vaak ik tegenwoordig kan verwijzen naar Bill Hicks, hoewel die al bijna 25 jaar dood is... Citaat:
|
Citaat:
schone quote ook. |
Het fragment.
Opvallend hoe er na elke zin gelachen wordt maar na "When did mediocrity and banality become a good image for your children?" er een beetje een pijnlijke stilte valt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de mensen die het niet begrijpen, de Belgische staat heeft liever moslim-vreemdelingen dan Vlamingen. |
Citaat:
|
Nainggolan doet uitstekend zijn werk als voetballer. Niemand klaagt over zijn tatoeages.
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Ik besef ten volle dat het mogelijk is dat dat meiske de beste onderwijzeres van heel Vlaanderen kan (kan) zijn op technisch-educatief-... vlak. Maar voor mij straalt ze iets anders uit. Het kan zijn dat iemand die gekleed is als een clochard, de beste adviezen kan geven voor mijn schamele overschotjes van mijn pensioen. Maar toch zie ik dat meiske niet in het filiaal van de bank waar ik klant ben. Net zoals ik even zou twijfelen, mocht een ir. met plastron onder zijn overal de olie van mijn wagen zou verversen. Dat manneke met zijn vuile handen zal de moer goed vastzetten en die ir. zal dat misschien vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, zonder dollen. Al die identiteitspolitiek mag wel eens gaan stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou eigenlijk de ware bedoeling zijn van iemand hij/zij die een tattoo laat zetten?
Ik hoor bij de groep marginaaltjes of is het puur deviant gedrag? |
Citaat:
Streng beteugelen is nodig, de fatsoenlijke mensen zonder tattoo's hebben natuurlijk gelijk. |
Citaat:
Zo is het moeilijk om ernstig te redetwisten. Om het eens heel beleefd te zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be