NieuwNoors |
3 mei 2018 17:29 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur
(Bericht 8705853)
Troost u ik denk dat veel mensen wel zo een lijstje hebben. Of toch in hun gedachten. Ik kan mij zo ook wel enkele namen opnoemen waar ik bij blij zou zijn moesten ze hun laatste adem uitgeblazen hebben. Mensen uit mijn naaste omgeving en niet een of andere politicus of zo. Gelukkig ben ik niet haatdragend of moordlustig. Maar als ze eens wat ellende hebben lach ik toch er eens mee. Zo heeft iemand mij een tiental jaren geleden mij een kloot afgedraaid dat mij toen vrij veel centen heeft gekost (15000 euro). En drie jaar geleden hoorde ik dat hij kanker had en terminaal was. Ik heb hem toen toch eens hard gelachen en ik voelde mij toen zelfs super toen ik het hoorde. Ondertussen is hij gestorven en voel ik mij er nog steeds goed bij. Iedereen heeft nu eenmaal enkele mensen die hij liever kwijt dan rijk is. Ook al moeten ze ervoor dood gaan.
|
Awel Profiteur; ik vind u nen heel gemene mens, tenminste als het waar is wat u hier schreef. Die mens had heel wss nog kinderen, ouders, broers en zussen die niks te maken hadden met dat geld. Content nu dat zij hun vader, zoon, broer verloren zijn? Pfffffffff.
Tenslotte nog dit: indien hij/zij u echt 15000 Euro armer gemaakt heeft (geld van u geleend?) komt dat alleen maar omdat u te goedgelovig/dom waart. Echt!
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij zoveel geld zou aftroggelen.
|