![]() |
Die kindjes hebben inmiddels leuke vriendjes gemaakt in het moslimschoolke en bij de moslimburen.
Laat die daar toch gelukkig blijven. Ze kunnen ginder veel meer buiten spelen dan hier, waar ze toch alleen maar gediscrimineerd zouden worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt hoog tijd dat ze hier eens gaan stoppen met steeds heiliger dan de Paus te willen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moesten zo nodig terug naar ginder, dus hier was het niet goed genoeg, dat ze nu daar maar blijven inclusief hun gebroed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft mogen de moeders en hun gebroed ginder blijven. Meer nog, diegenen die hier bij ons zijn, van de eerste tot de laatste islamiet, mogen allemaal terug naar land van oorsprong vertrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen ik doe is "streng maar rechtvaardig kijken". Dat is geen vb-trekje. Een vb-trekje dat is "zo boos worden dat het schuim op de lippen komt te staan, en er geen zinnig woord meer uit de muil kan komen". |
Citaat:
Al chance dat ik om dezelfde reden zo replikeerde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De moeders? Nee, zou niet weten waarom. Ik zou het ronduit schandalig vinden wanneer we die moeders terug halen. |
Citaat:
Dit is het probleem met organisaties zoals Child Focus. Als de oorspronkelijke en eervolle bedoeling van hun oprichting langzaam begint te verwateren moet men dringend op zoek naar nieuwe "activiteiten" kwestie van in de belangstelling te blijven met het oog op staatssteun en andere geldinkomsten om in het levensonderhoud van de leiding te voorzien. (Ook Greenpeace is in dat bedje ziek) Nu meent CF zich met deze kinderen te moeten bemoeien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be