![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat trouwens ook in grofgebekte bewoordingen en zinnen. Heel tekenend! |
Citaat:
|
Als je nog eens azijn wenst te drinken, neem dan tenminste een fles van een goed jaar. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mijn grofgebekte bewoordingen en zinnen betreft. Hypocrieten kunnen op een "beschaafde" manier veel ordinairder in elkaar zitten dan ik. |
Citaat:
|
Jij jongleert niet alleen met het woord "moeten". Je liegt gewoon en doet daarna of je neus bloedt.
|
Citaat:
|
Wie zegt het....
Feit blijft dat niet ik maar JIJ het woord "moeten" graag gebruikt. Dat veeg je niet weg door te doen alsof je neus bloedt. |
Citaat:
1 was al meer dan genoeg zenne. ;) |
Enfin, die onnozelaar praat naar zijn clubje. Gelukkig leven we in een rechtstaat waar de kerk al lang niet meer de definitie van 'een gezin' bepaald.
|
Citaat:
Zeker van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu die paus mag zijn mening hebben, maar is ze daarom waardevol? Nee, want niet de paus maar burgers bepalen wat een gezin is, en wat die man denkt, doet er niet toe. in ieder geval hebben we geen lessen over verdraagzaamheid nodig van volgelingen van deze man in een jurk, die de acceptatie van homo's verpakt als een " goddelijk bevel tot uitsluiting". Religie doet onverdraagzaamheid enkel toenemen. |
Citaat:
God heeft wel een zoon. Een zoon die hij, samen met zijn moeder, overliet aan een man die niet de vader is van zijn zoon. God beantwoordt met andere woorden zélf niet aan zijn eigen evenbeeld. Jongens toch. Ik word waarlijk mottig van zoveel schijnheiligheid en goedgelovige domheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be