![]() |
Citaat:
|
Ik weet al langer dan vandaag dat ik een specialleke ben. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, je hebt clubvoetbal en competities met nationale ploegen. Het is allemaal wat meerlagig en dat zit je niet lekker he? |
Citaat:
Ik bepaal liever zélf wat me wel of niet lekker zit. Daar heb ik niemand voor nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken. Ik HEB namelijk alles wat ik nodig heb. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe hier niet veel anders dan andermans kritiek op gepaste wijze pareren, en hypocrisie, afgunst en nijd blootleggen. Ik kan het niet helpen dat niet iedereen zoveel geluk heeft als ik. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat heeft niets persoonlijk te maken met élke vertegenwoordiger van het peeschijven volk...;-) Per slot van rekening probeert u hetzelfde tenzij het in uw geval volkomen hopeloos is...:rofl: |
Lukaku heeft wellicht nog een schone priemke gekregen van AB InBev Belgium om op de grote markt/Stadhuis te Brussel >>>>we are Belgium<<<< te roepen,
en dat zal het dan zijn……… Tot: volgende keer, als AB InBev Belgium hun leuze weer lanceert via hun publiciteitsmolen voor "bier". |
Citaat:
Het is een begin.... Hou vol,en je komt er wel....:lol::lol: |
Citaat:
Citaat:
"Sacochen klaarhouden op 4 passen afstand." ...Klaar? - START! Moge de felste winnen. :icecream: |
Citaat:
|
Citaat:
Als er genoeg mee te verdienen valt voor FIFA voetbalbonden spelers en het ganse circus zal het hek vlug van de dam zijn. Je zal dan vlug ondervinden hoezeer 'onze' jongens begaan zijn met hun trots:-D:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be