Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De hitte van de laatste dagen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244557)

NieuwNoors 4 augustus 2018 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8772222)
"van slag" is de Aarde niet.....zeker niet.Soorten komen,soorten gaan,niks blijft,zelfs niet de banaan.

"van slag" is het mensDOM...

verder alles OK.....8-)

Alleen Elvis blijft bestaan. Mia heeft het licht gezien.......

omaplop 4 augustus 2018 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8771827)
Gij zit in Pakistan of wat?

Dat staat vermeld!

Knuppel 4 augustus 2018 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 8772325)
En regelmatig wat water op uw (zo bloot mogelijke) lichaam verstuiven.

Door de verdamping van dat water koel je ook af.

Een kletsnat t-shirt aantrekken voor je buiten gaat doet ook wonderen. Een half uur later is het weer droog.

Knuppel 4 augustus 2018 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8771827)
Gij zit in Pakistan of wat?

Geloof jij écht dat een airco in Pakistan standaard is???

Guinevere 4 augustus 2018 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 8772385)
Dat staat vermeld!

Omake, vervang aub uw leesbril eens.

Guinevere 4 augustus 2018 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8772396)
Geloof jij écht dat een airco in Pakistan standaard is???

Lol.

Dat is standaard in gebieden waar expats wonen. Bv. Blue area.
Ken je ook bv. bahria town? Ik ga er binnenkort een huisje hebben, hoor. "Amidst soft grass. And pure class".
En shopping centers als Giga mall vind ik ook enorm tof.

Al bij al heb ik het altijd goed als we daar zijn, alleen had ik dit jaar geen zin om te gaan en niet veel verlof. Een vliegticket van 1000€ om er maar een week te zijn, vind ik niet de moeite.

Wat geloven Vlamingen? Niet veel. :lol:

maddox 4 augustus 2018 20:22

Pak enkeltje. Veel goedkoper.

Knuppel 4 augustus 2018 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8772513)
Lol.

Ken je ook bv. bahria town? Ik ga er binnenkort een huisje hebben, hoor. "Amidst soft grass. And pure class".

Al bij al heb ik het altijd goed als we daar zijn, alleen had ik dit jaar geen zin om te gaan en niet veel verlof. Een vliegticket van 1000€ om er maar een week te zijn, vind ik niet de moeite.

Juist ja....
Pakistan is dan ook bekend om zijn gebieden met expats met airco's. :lol::lol::lol:
Citaat:

In het kinderziekenhuis van de Pakistaanse stad Lahore vecht een 7-jarig meisje voor haar leven nadat ze meerdere keren verkracht werd.
Citaat:

Seksueel geweld in Pakistan: “Als meisje kun je écht niet alleen over straat”
Citaat:

Verkrachte Pakistaanse vrouwen brengen familie schande
Citaat:

Volkswoede in Pakistan over 'laks optreden' politie na ontvoering, verkrachting en moord op 7-jarig meisje
Citaat:

Na verkrachting en moord 8-jarig meisje dagenlang protest in Pakistan
Citaat:

In Pakistan zijn zo’n 20 ouderen gearresteerd nadat ze de verkrachting van een 16-jarig meisje hadden bevolen en er op toezagen. De broer van het meisje had een 12-jarig meisje, zijn nicht, immers verkracht en als straf moest zijn zus ook verkracht worden.
Citaat:

Schooldirecteur Pakistan verkracht meisje (5)
Citaat:

Pakistan verveeld met verkrachtingszaak
Toen Mukhtaran Bibi het slachtoffer werd van een groepsverkrachting deed ze wat weinig Pakistaanse vrouwen durven: ze diende een klacht in en werd zo een internationaal symbool. Volgende week beslist het Pakistaanse hooggerechtshof definitief over het lot van haar verkrachters. De Pakistaanse autoriteiten zitten verveeld met de negatieve publiciteit en hebben haar paspoort in beslag genomen.
Citaat:

Pakistan zet eerste stap om pedofielen weer publiekelijk te executeren na gruwelijke verkrachting en moord op 6-jarig meisje
Fantastisch land met haar expats en airco's!
Doe ze de groeten als je naar Islamabad verhuist, en hou je man en dochtertje goed in de gaten als je bent waar het zo goed is om te leven.

Guinevere 4 augustus 2018 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8772536)
Juist ja....
Pakistan is dan ook bekend om zijn gebieden met expats met airco's. :lol::lol::lol:

Doe ze de groeten als je naar Islamabad verhuist, en hou je man en dochtertje goed in de gaten als je bent waar het zo goed is om te leven.

:roll: Zulke zaken zijn hier ook quasi schering en inslag. Als je de kranten mag geloven.

bembem 4 augustus 2018 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8772513)
Lol.

da's idd veel, er zijn al tickets nr bangkok vr 430 dus ja...

Xenophon 4 augustus 2018 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8772536)
Juist ja....

Citaat:

In Pakistan zijn zo’n 20 ouderen gearresteerd nadat ze de verkrachting van een 16-jarig meisje hadden bevolen en er op toezagen. De broer van het meisje had een 12-jarig meisje, zijn nicht, immers verkracht en als straf moest zijn zus ook verkracht worden.
- lol -

Die "20 ouderen," dat is de Pakistani versie van de mensen hier op Politics die de agent verdedigen die het kind doodschoot.

Knuppel 5 augustus 2018 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8772566)
:roll: Zulke zaken zijn hier ook quasi schering en inslag. Als je de kranten mag geloven.

Niemand houdt jou tegen om eens op een rijtje te zetten wat ook hier schering en inslag zou zijn.

Universalia 8 augustus 2018 17:23

Zou het raar in de oren klinken als ik schrijf dat ik té warme weer van de laatste dagen sneller beu ben dan de koude soms?

Je moet ook héél anders gaan leven in die hitte.

Eigenlijk zijn wij daar in ons land niet voor ingesteld. 8O

Henri1 8 augustus 2018 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8772395)
Een kletsnat t-shirt aantrekken voor je buiten gaat doet ook wonderen. Een half uur later is het weer droog.

En gestreken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be