![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is standaard in gebieden waar expats wonen. Bv. Blue area. Ken je ook bv. bahria town? Ik ga er binnenkort een huisje hebben, hoor. "Amidst soft grass. And pure class". En shopping centers als Giga mall vind ik ook enorm tof. Al bij al heb ik het altijd goed als we daar zijn, alleen had ik dit jaar geen zin om te gaan en niet veel verlof. Een vliegticket van 1000€ om er maar een week te zijn, vind ik niet de moeite. Wat geloven Vlamingen? Niet veel. :lol: |
Pak enkeltje. Veel goedkoper.
|
Citaat:
Pakistan is dan ook bekend om zijn gebieden met expats met airco's. :lol::lol::lol: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe ze de groeten als je naar Islamabad verhuist, en hou je man en dochtertje goed in de gaten als je bent waar het zo goed is om te leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die "20 ouderen," dat is de Pakistani versie van de mensen hier op Politics die de agent verdedigen die het kind doodschoot. |
Citaat:
|
Zou het raar in de oren klinken als ik schrijf dat ik té warme weer van de laatste dagen sneller beu ben dan de koude soms?
Je moet ook héél anders gaan leven in die hitte. Eigenlijk zijn wij daar in ons land niet voor ingesteld. 8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be