![]() |
Citaat:
100 keer boven het maximum aan de poep. Micele je bent magere Hein met de zeis. En je weet het. |
Deze wagens moeten uit de handel genomen worden.
|
Ik schat de dikte van de kleilaag toch op zo'n 10 cm...
|
Citaat:
Zware electromagnetische velden zijn echter ook schadelijk voor de gezondheid. Maar die van voertuigen zitten wel redelijk afgeschermd en zijn eigenlijk verwaarloosbaar. Denk dat de electromagnetische velden binnen woningen sterker zijn dan die van EV's. |
FUD FUD
![]() |
Citaat:
Er is nu genoeg wetenschappelijk bewijs voorhanden dat je niet langer lollig moet proberen te doen. Er zijn metingen gedaan. Er zijn grenzen bepaald. Er is ferm over die grens gegaan. Er zijn wetenschappelijk onderzoeken gedaan. Er zijn conclusies gemaakt. Dus probeer niet eens . Observeer en concludeer. En nee magnetische velden scherm je zomaar niet eventjes af. Hoe zouden ze denkt u aan 40000nt komen boven het achterwiel in de zitruimte waar de kleine zit dacht u? Via een omweg? |
Citaat:
Jij verward. Niet ik. |
19 jaar onderzoek is er naar gedaan in Zweden .
Hun bevindingen zijn super duidelijk. Richtlijnen in gans Europa. Fabrieken moeten zelfs hun velden inventariseren en beperken. En de nieuwe generatie gaat er hier los uit de pols 100 keer over en doet alsof er niks aan de hand is. ??? Alles nog kids in jullie koppie? |
Tenandere tavek als jij als ingenieur een bepaalde veiligheids meting opgeeft ...en ze zitten er 100 keer over.
Kan niet door de beugel nietwaar? |
Ik dacht dat het al lang geweten was dat elektromagnetische velden in elektrische wagens tot gezondheidsklachten kunnen leiden.
We spreken dan over vermoeidheid, misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid enz. Er bestaan talloze getuigenissen over, en elektrische wagens zijn bijlange nog niet ingeburgerd, dus logischerwijze zullen de klachten exponentieel toenemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Noorse staat geeft daar serieus heel veel korting om ziek te worden, daarnaast nog andere voordelen: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Of je leest post 12: Citaat:
|
Citaat:
Hypochonders allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Electromagnetisme is geen straling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be