![]() |
Citaat:
20 jaar gevang dus voor de neger. |
Citaat:
|
Citaat:
Die afrikaanse jongen zat er op te wachten, zijn vuisten waren aan het jeuken, zie seconde 28. trouwens, die zatlap zal wel boeten voor zijn gedrag. Of het nu gevang word of niet, over een jaar zal zijn advocaat wel vertellen dat zijn client zijn leven heeft gebeterd: gestopt met drinken en een vaste job, hahahahaaa!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het filmpje goed bekeken en ik kan nergens zien dat die jongen als eerste fysiek geweld gebruikt. Of dat een brave jongen is weet ik ook niet alleszins is hij voor mij niet als eerste beginnen slaan. En als vent 35 gooi je niemand van het perron voor wat verbale verwijten. |
Citaat:
Normaal maak je u daar zo snel mogelijk uit de voeten, weg van de trein rails. :roll: |
Citaat:
Precies of dat je op zo een momenten nog helder van geest bent. Vooral als je 15 jaar bent.:roll: En ja een zatlap voelt wat minder dus daar moet je wat harder op kloppen. |
Tja, die filmpjes tonen uiteraard slechts een deel van het verhaal, maar die zatlappen komen er toch maar belabberd uit.
De agressie kwam volledig van hen, niet van die jongen. |
Citaat:
|
Citaat:
Die jongen straalde anders ook wel een arrogante agressie uit. Hij ging de confrontatie zeker niet uit de weg. Eenmaal op de sporen was het toch wel die jongen die de vuistslagen uitdeelde hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn persoonlijke mening: Awel , een crimineel is iemand die de wet overtreedt , hun huidskleur of (anti-)geloof interesseert me letterlijk geen zak !! |
Citaat:
|
Citaat:
Serieus: Hersengestoorde ziekelingen zijn het !! |
Citaat:
|
Een escalerende ruzie. Je kan moeilijk over dader en slachtoffer spreken mijns inziens. Tenminste zou moeten duidelijk worden wat vooraf ging aan het begin van de video.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be