![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En kijk Macron kan in eens 10 miljard vrijmaken nadat de gele hesjes voet bij stuk hielden. |
Citaat:
|
Citaat:
De opwarming moet wereldwijd principieel aanvaard worden en er aan werken anders heeft het weinig nut. |
Citaat:
|
Och vandaag protesteren ze tegen het klimaat.
Binnen 10 of 15 jaar protesteren ze tegen de offerte voor zonnepanelen en zo. Dat is jeugd. |
20 jaar beloftes van de politiek over het klimaat hebben nul effect gehad.
Kijk naar het verbruik van ruwe olie. Je zou toch denken, na alle verhalen, dat we een beetje zijn beginnen afbouwen? Vergeet het. Stijgt nog steeds, recordcijfers, elk jaar. https://www.indexmundi.com/energy/ Zever maar wat over "de jeugd", met hun "onozele acties". Ze zien tenminste het grote plaatje. Dit overstijgt alles. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu het is simpel. Iedereen is voor schone lucht, doch iedereen vindt dat een ander hiervoor moet opdraaien. Ook hier maken Groen en Pvda zich sterk dat de anderen het allemaal zullen betalen. Ze lijken Trump wel met zijn Mexicaanse muur. Die gingen de Mexicanen ook betalen. |
Citaat:
In Noord-Amerika en Europa valt het nogal mee. |
Citaat:
Gebrainwasht, geformatteerd en in de rij gezet als een puppy. |
Citaat:
De jeugd verbetert de wereld, in 68 waren ze toch ook al de wereld aan het veranderen ....? De wereld is aan het veranderen dat is juist. Ik stel vast dat fatsoen en wat respect meer en meer iets voor ouderen is. |
Citaat:
Of willen ze graag terug naar de periode dat een zinken bad de grootste faciliteit in de meeste huizen was wat badkamer betreft,in de zomer op de koer en in de winter in de keuken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die betogers, stakers en terroristen moeten ook beseffen dat een degelijk milieubeleid voeren onmogelijk is in dit land. Wellicht beseffen ze dit niet of kan het hen niet schelen.
|
Citaat:
En voor de rest volg ik je volledig, ik kom het hier ook dagelijks tegen als er kosten gemaakt moeten worden aan ons app gebouw met 90 kavels. Zolang de anderen betalen steekt het niet zo nauw maar oh weh ..... |
https://www.dumpert.nl/mediabase/762...wP5gbHnn-uZAP8
"Lekker burgertje, lekker vlees." En dan die afsluiter "Moeilijk hè, klimaat". :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be