![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-( |
Citaat:
|
Citaat:
terwijl iedereen we in BE de hoogste belastingen betalen en de laagste pensioenen krijgen ... minimum 1500 ... schoon hé ... een rusthuis kost minimum 1600 |
Citaat:
|
Citaat:
De nva heeft aan die mensen de grootste hap van de taks-shift toebedeeld. Waar de nva het geld vandaan zal halen? Voornamelijk in het verschil tussen het uitbetalen van werklozensteun aan mr X, en anderzijds de bijdragen van die mr X als hij een job gevonden zal hebben, zelfs al heeft mr X misschien niet veel goesting om uit zijn luie zetel te komen. (noteer: misschien, ik noem niet alle werklozen luiaards zoals die vld-gezinde Anderlecht-vetzak) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
Waarom is het toch zo makkelijk om hen belachelijk te maken en hen uit te lachen? |
Citaat:
|
Citaat:
Enz enz.... De NVA leeft op een andere planeet. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet een zelfstandige dan wel een extra jaloezietaks afdokken en die ambtenaar niet? Ik herhaal. 1 miljoen euro vermogen is NIET overdreven en daarenboven werd er reeds een veelvoud van dat miljoen gedokt aan de fiscus. Waarom er dan nog eens op zou moeten betaald worden, mag Joost weten. En dat in een land dat op plek 2 staat qua belastingsinkomsten. We staan op plaats 6 als het gaat over inkomsten uit vermogen. Maar blijkbaar willen we toch weer hoger klimmen. Weet je trouwens tot Luxemburg 1 van die top 5 landen is? Denk je dan dat je meer vermogensbelasting gaat innen door de lasten erop te doen stijgen, of eerder door ze te doen dalen. Ik weet niet of je het goed en wel beseft, maar je bereikt de top van de laffercurve veel sneller bij lasten op vermogen dan bij lasten op arbeid. Vermogen is immers veel mobieler. |
Citaat:
Ge zegt niet veel hé? :-P Marie-Jeanne!!!! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be