Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jongeren van generatie Z lachen ouwe zakken op sociale media vierkant uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248575)

Guinevere 23 mei 2019 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023060)
Ah, zo wordt onderdrukking omschreven bij islamieten :-o

Hoe moet ik het anders zeggen? Ik zou alvast niet graag in de plaats van uw vrouw zijn; voortdurend opgejaagd om steeds meer lasten te dragen en zaken te doen en uiteindelijk meer dan u te verdienen!

Guinevere 23 mei 2019 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9023067)
Jongeren hebben altijd al gekakt op de oudere generatie.
De dag dat dat niet meer zou gebeuren, gaat het verval in.

Ik kan Greta Turnbroek en Onanie niets verwijten.
Ik verwijt des te meer de onnozelaars van ouderen, van onderwijzenden en directeurenden, van vrt-hoernalisten en dito-gazettelaars, dat ze die meisjes een overdreven podium geven, uit platvloerse politieke ideologie.
Geen ideologie van de meisjes, wel ideologie van die anderen die ik opsom - voor alle duidelijkheid.

O ja? Moest je vroeger niet je vader en moeder eren ofzoiets?

marie daenen 23 mei 2019 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023070)
Hoe moet ik het anders zeggen? Ik zou alvast niet graag in de plaats van uw vrouw zijn; voortdurend opgejaagd om steeds meer lasten te dragen en zaken te doen en uiteindelijk meer dan u te verdienen!

Als je het nog niet door hebt en vooral in de derde wereldlanden zijn het de vrouwen die de gemeenschap recht houden... maar het is allemaal zinloos omdat de onnozele mannen het voor het zeggen blijven hebben en de boel achterlijk en desastreus houden...

Maar ja, als jij dat ideaal vindt...

Guinevere 23 mei 2019 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9023078)
Als je het nog niet door hebt en vooral in de derde wereldlanden zijn het de vrouwen die de gemeenschap recht houden... maar het is allemaal zinloos omdat de onnozele mannen het voor het zeggen blijven hebben en de boel achterlijk en desastreus houden...

Maar ja, als jij dat ideaal vindt...

Waarom denk je dat? Bewijzen?

Zowel mannen en vrouwen vormen een gemeenschap, denk ik.

Zipper 23 mei 2019 10:15

Citaat:

mijn vrouw en ik hebben altijd alles samen gedaan, waaronder drie dochters opvoeden, en noch zij noch ik heeft zich ooit door wie dan ook laten opjagen. En dat zij uiteindelijk meer verdient (zo'n 20%) dan ik, heeft te maken met de belangrijkheid van haar job.
Maar hey, blijf gerust de voetveeg van manlief, het staat je als gegoten.

Zipper 23 mei 2019 11:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Kort samengevat komt het voor u eigenlijk hierop neer :

Sneaky 23 mei 2019 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023144)

2!

Hoe dom kun je zijn eigenlijk?

Guinevere 23 mei 2019 11:47

Tja, wat kan ik zeggen... Ik ben niet verantwoordelijk of bevoegd voor de waanbeelden van de keifir.

Guinevere 23 mei 2019 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023089)
mijn vrouw en ik hebben altijd alles samen gedaan, waaronder drie dochters opvoeden, en noch zij noch ik heeft zich ooit door wie dan ook laten opjagen. En dat zij uiteindelijk meer verdient (zo'n 20%) dan ik, heeft te maken met de belangrijkheid van haar job.
Maar hey, blijf gerust de voetveeg van manlief, het staat je als gegoten.

Beste Zipper, ik voel me in het geheel niet onderdrukt of een voetveeg. Immers, wat je niet eens wenst (te doen) kan ook niet worden onderdrukt. Ik voel me bevrijd. Bevrijd van de verwachtingen en eisen die een seculier stelt tov de vrouw. Evt zou ik mijn job zelfs opgeven. Noch is mijn man mijn voetveeg, noch ben ik dat van hem. We zijn beide echtgenoten, partners in het leven. Maar hey, blijf gerust geloven in je waanvoorstellingen, anders stort je keifir wereldje misschien wel ineen.

Guinevere 23 mei 2019 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023144)

Welke vrouw houdt nu haar mond dicht? :lol:

Xenophon 23 mei 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023166)
Beste Zipper, ik voel me in het geheel niet onderdrukt of een voetveeg. Immers, wat je niet eens wenst (te doen) kan ook niet worden onderdrukt. Ik voel me bevrijd. Bevrijd van de verwachtingen en eisen die een seculier stelt tov de vrouw. Evt zou ik mijn job zelfs opgeven. Noch is mijn man mijn voetveeg, noch ben ik dat van hem. We zijn beide echtgenoten, partners in het leven. Maar hey, blijf gerust geloven in je waanvoorstellingen, anders stort je keifir wereldje misschien wel ineen.

Zei de godsdienstwaanzinnige...

Guinevere 23 mei 2019 12:02

Oei, ik moet hier precies weer een aantal persoonlijke aanvallen rapporteren.

alice 23 mei 2019 12:02

Citaat:

Tja, sommige vrouwen zien zichzelf louter in functie van hun baarmoeder, gelukkig doen vrouwen met verstand dit niet. Je moet natuurlijk mogen nadenken...
En meer verdienen dan je man? Prima toch? Een intelligente man heeft het voor eigen ego niet nodig om vrouwen te beperken, integendeel...maar ja opnieuw; je moet wel mogen nadenken en eigen keuze durven maken.
Sommige vrouwen zitten liever ( omdat ze moeten) in de kippenren, anderen vliegen zoals arenden...;-)

Zipper 23 mei 2019 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023166)

die misplaatste onderdanigheid is een kaakslag voor de hedendaagse normale moderne vrouw. Om van te kotsen.

alice 23 mei 2019 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023173)
Oei, ik moet hier precies weer een aantal persoonlijke aanvallen rapporteren.

Dan hoop ik dat de moderatie ineens iets doet aan uw beledigende opmerkingen over seculieren en ongelovigen. Ben beetje klaar met die meningen van gelovigen die denken dan anderen inferieure mensen zijn. Ik durf zelfs stellen, rot op met die meningen.

Guinevere 23 mei 2019 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023176)
die misplaatste onderdanigheid is een kaakslag voor de hedendaagse normale moderne vrouw. Om van te kotsen.

Ik vind die dan vaak ook meer een karikatuur van de vrouw.

Xenophon 23 mei 2019 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023182)

Uiteraard, je kan niet anders.

Guinevere 23 mei 2019 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9023179)
Dan hoop ik dat de moderatie ineens iets doet aan uw beledigende opmerkingen over seculieren en ongelovigen. Ben beetje klaar met die meningen van gelovigen die denken dan anderen inferieure mensen zijn. Ik durf zelfs stellen, rot op met die meningen.

Zoals? Ik heb alvast de persoonlijke aanvallen naar mij toe net gerapporteerd.

Zipper 23 mei 2019 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9023182)

juist ja, in jouw leefwereld zijn vrouwen enkel wandelende baarmoeders zonder een eigen mening.

bembem 23 mei 2019 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023187)
juist ja, in jouw leefwereld zijn vrouwen enkel wandelende baarmoeders zonder een eigen mening.

Ze heeft maar 1 kind hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be