Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams Belang: Einde diversiteit op de vrt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248836)

Tavek 4 juni 2019 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9036330)
Kritisch ?????? :eggface: Kritisch in één enkele en dezelfde richting. Kritisch mijn kloten, vooral "kritisch gesubsidieerd".

Het probleem ligt niet bij de journalisten maar bij de klagers met lange tenen.

marie daenen 4 juni 2019 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9036088)
Dans le cas de Dries c'est de la saucisse froide.

Wie denk je dat de saucisse is, al jarenlang, daar moesten we zelfs niet voor op Dries te wachten...

Knuppel 4 juni 2019 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9036365)
Rechtsen kennen alleen maar links en rechts.
Centrum, dat is een woordje dat ze amper of niet kennen. Veel verder hoef je niet te zoeken hoor. ;)

Je kan er niet onderuit dat 43% van Vlamingen rechts stemden, en dat het "centrum" eens te meer meppen kreeg. Dat de VRT een rood bastion wordt genoemd is geen toeval, en dat de rooien geen 10% meer halen ook niet. Daar verandert jouw "uitleg" niets aan.

Tavek 4 juni 2019 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 9036351)
Leg dat eens uit.

Citaat:

Art. 25

De drukpers is vrij; de censuur kan nooit worden ingevoerd; geen borgstelling kan worden geëist van de schrijvers, uitgevers of drukkers.

Tavek 4 juni 2019 12:08

Als ge graag uw eigen echo kamer hebt moet ge pallieterke lezen of doorbraak.be he....

Dadeemelee 4 juni 2019 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9036387)
Je kan er niet onderuit dat 43% van Vlamingen rechts stemden, en dat het "centrum" eens te meer meppen kreeg. Dat de VRT een rood bastion wordt genoemd is geen toeval, en dat de rooien geen 10% meer halen ook niet. Daar verandert jouw "uitleg" niets aan.

Dat wordt enkel een rood bastion genoemd in extreem rechtse/alt-right kringen.

marie daenen 4 juni 2019 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9036397)
Dat wordt enkel een rood bastion genoemd in extreem rechtse/alt-right kringen.

Man, man,man wat laat jij je gemakkelijk indoctrineren door die 'objectieve' gesubsidieerde media...

patrickve 4 juni 2019 12:22

Citaat:

Centrum, dat is een woordje dat ze amper of niet kennen. Veel verder hoef je niet te zoeken hoor. ;)

Neutraal is niet "centrum".

Neutraal geeft evenveel plaats aan nazi's dan aan transseksuelen, en geeft daar geen commentaar op.

marie daenen 4 juni 2019 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9036407)

Neutraal geeft evenveel plaats aan nazi's dan aan transseksuelen, en geeft daar geen commentaar op.

Waar zeg ik dat dat centrum moet zijn???
Neutraal is inderdaad iedereen aan het woord laten op dezelfde manier... Niet jouw tegenstanders ook zendtijd geven waar jij ze openlijk afkeurt en jouw voorstanders de hemel in prijst...

Hollander 4 juni 2019 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9036343)
Ik denk dat jij neutraal met mediocratisch verwart. Neutraal is niet "midden van het spectrum". Neutraal is "buiten het spectrum", zonder mening.

wordt er nou over deze intelligente opmerking heen gelezen?

even in de herkansing. Probeer dit te visualiseren voor jezelf, dan zie je hoe waar dit is. Het gaat om 'duiding'.

Dadeemelee 4 juni 2019 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9036406)
Man, man,man wat laat jij je gemakkelijk indoctrineren door die 'objectieve' gesubsidieerde media...

Ik zal Pallieterke eens moeten lezer zeker? :-D

Xenophon 4 juni 2019 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9036422)
Ik zal Pallieterke eens moeten lezer zeker? :-D

Neen, gewoon stoppen met zo weerzinwekkend mogelijk te posten volstaat. :D

Dadeemelee 4 juni 2019 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9036408)
Waar zeg ik dat dat centrum moet zijn???
Neutraal is inderdaad iedereen aan het woord laten op dezelfde manier... Niet jouw tegenstanders ook zendtijd geven waar jij ze openlijk afkeurt en jouw voorstanders de hemel in prijst...

Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar in interviews met politici hanteren de journalisten het 'advocaat van de duivel' principe.
Maw zij zijn kritisch op wat de geinterviewde zegt. En dat is ook wat ik verwacht. Anders zou het heel saai zijn als de journalist altijd maar zit ja te knikken.

En onvermijdelijk zal de journalist dan ook eens dingen zeggen die ge niet graag hoort.

Pandareus 4 juni 2019 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9036430)
Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar in interviews met politici hanteren de journalisten het 'advocaat van de duivel' principe.
Maw zij zijn kritisch op wat de geinterviewde zegt. En dat is ook wat ik verwacht. Anders zou het heel saai zijn als de journalist altijd maar zit ja te knikken.

En onvermijdelijk zal de journalist dan ook eens dingen zeggen die ge niet graag hoort.

1 Danny Verstraeten van VTM is inderdaad voldoende... :?

Zipper 4 juni 2019 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9036430)

Hoe komt het dan, dat Cools nauwelijks weerwerk biedt als Van Besien of Almaci in de Terzake-studio zitten, maar Francken wel om de vijf woorden onderbreekt ?????

Hoofdstraat 4 juni 2019 13:06

Citaat:

Anti Islam is toch Links, ja he? :-D

Anna List 4 juni 2019 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9036389)
Als ge graag uw eigen echo kamer hebt moet ge pallieterke lezen of doorbraak.be he....

inderdaad, dat iedereen zijn eigen goesting eens betaalt.

een openbare omroep is daarbij niet nodig.

Anna List 4 juni 2019 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9036407)

²

Hypochonder 4 juni 2019 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9036349)
Gisteren een edito van Liesbeth Van Impe:

‘voor rechtsen is de vrt te links en voor linksen is de vrt te rechts.’

En

‘Alle politici vinden dat zij unfair behadeld worden door de VRT’

Zo is het, de balk en de splinter.

Ik heb nog nooit een linkse horen klagen dat de VRT te rechts zou zijn, ook niet op dit forum dus dat is dikke quatsch. Van Impe is zelf een linkse del dus dat zal zeker meespelen in haar commentaar.

Anna List 4 juni 2019 13:33

in elk geval, binnenkort Paljas te verkrijgen in het VRT cafetaria.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be