![]() |
Citaat:
mocht je nu nog zeggen 'in BE zijn onderzoeksrechters vaak corrupte manipulators' tot daar aan toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is minstens 1 ding erger dan een rechts-extremist, en dat is een poco-extremist.
Moet ik besluiten. |
Citaat:
=O |
Citaat:
In juridische termen klopt het dat voor Kucam het vermoeden van onschuld geldt. In juridische termen geldt ook dat voor hem omkering van bewijslast geldt voor de belastende elementen die de onderzoeksrechter weerhouden heeft van de procureur. Deze elementen wegen zelfs zwaar genoeg om voldoende risico tot recidive te vormen en Kucam in de bak te houden. Gezien er over recidive gesproken wordt is er nogal vooruitgelopen op het verlies van vermoeden van onschuld van Kucam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben daarmee nog steeds geen fan van het beleid van Theo Francken, maar als zou blijken dat die beschuldigingen tegen Kucam onjuist waren, dan heeft die waarheid ook zijn rechten. |
Citaat:
Raadkamer gaat niet over de grond van de zaak, enkel over de aanhouding, in wezen heeft men het dan over de stand van het onderzoek. Daarom zei ik, als men de aanhouding wil verlengen op basis van recidive, dan vindt men niets meer in het onderzoek, als men wel nog dringende/ernstige zaken had, dan zouden die heel dramatisch te berde gebracht worden door de procureur. |
Citaat:
Tijd dus dat men met klare feiten naar buiten komt zodat we duidelijkheid krijgen. |
Het vermoeden van onschuld van de rechtbank is al lang om zeep...
|
Citaat:
Jij niet soms? |
Citaat:
Een aantal mensen zal spontaan van alles vertellen, uit angst om neen te zeggen tegen de politie, maar ik garandeer u, elke feit waar je je bijvoorbeeld vergist over de datum en dergelijke meer, hoe onbelangrijk ook, zal door het parket gebruikt worden om u af te schilderen als leugenaar en onbetrouwbaar en dus, schuldig persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg alleen dat het geen goed idee is ze zelf nog wat munitie te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik trouwens niet begrijp dat is dat Cukam niet in beroep gaat tegen de aanhouding op basis van recidive, het beroepshof weet ook wel dat wanneer het parket de recidive kaart trekt het onderzoek stil ligt en in wezen afgelopen is. De aanhouding is dus niet meer nodig. Ik vraag me af wie zijn advocaat is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be