![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wou ze gewoon ergens anders naar toe en is ze gewend smoesjes te verzinnen. |
Citaat:
Manipulatie van de publieke opinie lijkt dit te zijn. Alle middelen zijn goed. "Wie willen we vandaag eens de schuld geven? China weer? Doe maar Turkije." |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=8TJfnMFFBhY |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien ging het zo: Homans tegen assistent: "Zeg verzin eens iets ik wil naar huis" "Ik weet niet. Ik ben hier gewoon iemand inlichtingen aan het geven over het parlement". "Wat!? Een Arabische terrorist wil het parlement opblazen? Iedereen naar huis." |
Citaat:
Respect voor die man. Hij had duidelijk de intentie om het goed te toen. |
Die beller interviewen en telefoontje publiek maken. Zou dat te veel gevraagd zijn in de Vlaamse 'open society'?
|
Citaat:
"Are you open?" :rofl: |
Citaat:
Beiden spraken hun eigen Vlaams. Klein misverstand. |
Citaat:
|
Citaat:
Streepje bijpassende muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Homans zelf spreekt ook geen Nederlands.
Wat een mottige klank produceert die toch. Wij zingen nog ten minste een beetje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10...k-misverstand/
e man die gisteren werd opgepakt voor de bommelding in het Vlaams Parlement is vrijgelaten. Dat meldt het parket van Oost-Vlaanderen. “Uit de materiële en objectieve elementen van het grondig gevoerde onderzoek en uit de diverse verhoren, blijkt geen sprake te zijn van enige bommelding of dreiging met een aanslag”, zegt woordvoerster An Schoonjans. .... Maar parlementsvoorzitter Liesbeth Homans (N-VA) blijft achter de beslissing van dinsdag staan, laat ze aan persagentschap Belga weten. "Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de verklaring van de medewerker die het telefoontje heeft ontvangen. We nemen dergelijke zaken altijd ernstig." Trek met zoiets naar de oorlog. De Liesbeth Homans medewerker krijgt een telefoontje in het Engels en rapporteert een bommelding. Uit de opname van het gesprek blijkt er geen sprake te zijn van bommelding, het was louter een vraag om inlichtingen. |
“Hello, am I talking to the services of Mr. Jam... Jam, Jambomb, right?”
“Jef, d’er hang er hier ene aan de lijn die iets vraagt over Jambomb! Dat is toch niet bij ons, maar bij Annie?” “Wazegde Jos, een bom? Belt rap de police!” |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be