![]() |
Citaat:
Hoewel altijd wel ergens een mogelijke verbetering geven, anders zijn ze toch niet content. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik respect hebben voor het fascisme? Moet ik respect hebben voor het communisme? Waarom moet ik dan wel respect hebben voor de islam? |
Citaat:
Het is wel vrij nuttig als je instaat bent te accepteren dat deze religie nu eenmaal door veel mensen wordt aangehangen. |
Citaat:
Ik ben in staat dat te accepteren. Dat betekent nog niet dat ik respect moet hebben voor de normen en waarden die ermee gepaard gaan. Er was een tijd dat ook het communisme door veel mensen werd aangehangen. Het aantal aanhangers is voor mij niet echt een maatstaf. Om één of andere reden kan ik probleemloos zeggen dat ik het niet eens ben met politieke overtuiging x of y. Niemand zal me het kwalijk nemen als ik stel dat ik het libertarisme een achterlijke strekking vind. Wanneer het religies betreft, gaat iedereen plots op zijn achterste poten staan. Daar mag je geen kritiek op hebben, daar moet je plots respect voor hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch vraagt zij thuis regelmatig mij mening over de gang van zaken in HAAR bedrijfje. Toch zoekt zij regelmatig bevestiging over de juistheid van HAAR beslissingen binnen HAAR bedrijfje. Vaak zelfs voor derde binnen HAAR bedrijfje iets weet van die beslissing. En dat is één van de grote verschillen tussen mannen en vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hebt U problemen met de naakte moslima's? Als je respect en tolerantie verwacht voor Uw hoofddoek gelieve dan ook respect en tolerantie te tonen voor mensen die andere keuzes maken. |
Citaat:
Moest dat mijn vrouw of dochter zijn zou ik trots zijn, alleen bezorgd dat ze een verkoudheid oplopen. Maar mijn grootouders waren erg religieus, dus ik heb respect daarvoor, en als mijn vriendin een orthodoxe kerk of moskee binnengaat zeg ik dat ze haar hoofd moet bedekken. Zelf nooit in korte broek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze is spijtig genoeg al vrij oud, en niet meer zo goed te been. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij die dat niet zouden kunnen, catalogeer ik onder beesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be