![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het klein kasteeltje ligt wel aan de grens met Molenbeek hé ik heb er ook ooit nog 3 dagen onderricht over "de dood met de kogel" gehad ... Ik dacht dat de Rollin kazerne ook nog leeg stond daar is heel veel plaats? |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe appartementsgebouwen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad voor "De Dood met de kogel" waren ook wij zeer allert om het niet te moeten meemaken ...... Nadien bij het leger en een dag later binnengekomen na een verlof dacht ik en nu heb ik het zitten te zien aan het gezicht van onze majoor. Ik kwam er gelukkig vanaf met een paar dagen cachot. Tja dat ABL was toen als nu BE, lachwekkend maar ik heb er wel wat van opgestoken. |
Volgens mij moeten de asielcentra vooral komen in steden en gemeenten met een VLD, CDV , MR bestuur, vermits zijn door de ondertekening van het migratiepact de deur wagenwijd hebben opengezet. De mensen van die gemeenten moeten dan niet janken en zagen (behalve diegene die niet op CDV, MR,VLD gestemd hebben) dat er een asielcentrum in hun gemeente komt, want tenslotte hebben ze zelf via het stemhokje een CDV of VLD burgemeester aan de macht gebracht. Klein voorbeeld misschien, in Dormaal is veel protest tegen de komst van asielcentrum, wel nu de Dormaleesjes hebben daar een tsjeef, CDV, tot burgemeester gemaakt....en ja, nu krijgen ze toch wat hun burgemeester en zijn partij willen ,meer migratie.....en dan zou het weer niet goed zijn. Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, qui sème le vent récolte la tempête et on récolte ce qu'on sème......voila, zeer simpel toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be