![]() |
Ondertussen heeft hij een klacht aan zijn been:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...uses~a1f84c2f/ Check het filmpje :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Het leek net een typetje van Jacques Vermeire |
Citaat:
En dat ze in ruil voor wat hij geeft of voor ze doet wel wat geiler mochten zijn. En dat ze nogal stemmingswisselingen hebben naargelang hun hormonen huishouding ? Veel meer kon ik daar ook niet uit opmaken. De meeste van mijn vriendinnen hebben daar vooral mee gelachen. Die praat wordt toch aan iedere toog verkocht.Op hun beurt maken vrouwen mannen toch ook al eens zwart. |
Citaat:
Lijkt wel een moslim van de ergste soort. Die kunnen ook niet verdragen dat vrouwen leren lezen en schrijven. |
Citaat:
|
Toen we TV keken maakte ik een 'foutje' toen ik de dokter gelijk gaf.
Mijn moeder kreeg gelijk de razernij :rofl: Gelukkig had mijn vader het door, dat ik aan het 'overdrijven' was. Ik heb géén lief of vrouw dus kan ik er eigenlijk niet echt over oordelen. Ik hoor van sommige andere mannen soms wel al eens dat het echte geldwolven zijn die vrouwen. :lol: ![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
Je kan bakken geld verdienen maar iemand met de psyche van Hoeyberghs zal naar mijn mening nooit gelukkig kunnen worden. Zal ook nooit een succesvolle relatie hebben. |
Wat zegt Jeff groffer dan Koran of Imam mss?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ik heb het toch al vaak tegen mijn vrouw gezegd.
Zoetje let eens wat beter op. Pff...oor in en oor uit. |
|
Hij zal wel weer geschorst worden hé, door de orde.
Zal hem weer een jaar inkomsten ofzo kosten. En voor een chirurg is dat bijzonder significant. Een uitspraak van enkele honderdduizenden euros. lol |
Citaat:
|
Citaat:
Het klinkt zoals investeren bij JP van Rossem. :-P |
Had m niet net een privé kliniek gesticht, heb j zal t wel overleven.
Ge zult trouwens de vrouwen niet willen tellen die m nog gelijk geven ook. |
Citaat:
Hij kan naar holland trekken. In het UK hebben ze hem ook al eens geschorst voor 12 maanden. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be