Guinevere |
6 januari 2020 19:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
(Bericht 9216146)
Ik heb geen smartphone. En !ik ben nog lang niet "heel oud". :-)
|
Best mogelijk. Ik kan alvast niet meer zonder sinds ik er ene heb, en dat lijkt wel een eeuwigheid, maar zou zeggen bijna 10 jaar. Redelijk snel nadat ik was afgestudeerd. Plots had ik geen aparte camera, muziekspeler, enz. meer nodig. En als ik even iets wou opzoeken, een receptje, was dat ook zo gefikst. Tegenwoordig zijn er ook zoveel apps: bankieren, emails, maps, de lijn live,... mijn laptop heeft het thuis begeven en ik heb dat niet gevoeld. Ook na de geboorte van m'n dochter kon ik makkelijk nog online. Terwijl ik me kan voorstellen dat dit zonder smartphone quasi onbegonnen werk is met een jong kind. Ook leuk is dat je 's nachts in bed nog vanalles op je phone kan lezen (na de kleine in slaap is gevallen). Minder goed is dat je tijdens de seks snel afgeleid kan zijn of rap terug online.... Maar ik dwaal wat af en begrijp dat iedere mens anders is. Mijn man heeft ook pas sinds hij in België is, zo' n 5 jaar, een deftige smartphone. Hij moet natuurlijk ook goed contact kunnen houden en facebooken enzo. :-)
|