Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telefoon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251489)

Guinevere 6 januari 2020 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9215818)
Zou toch handig zijn.
Kon hij rechtstreeks contact houden met zijn gelovigen zonder gebruik te moeten maken van zogezegde profeten.

Da gade gij ni bepalen, hé.

Bobke 6 januari 2020 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216278)
Da gade gij ni bepalen, hé.

‘T was maar ne tip.
Het zou alvast geloofwaardiger zijn dan menselijke verhaaltjes.

Guinevere 6 januari 2020 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9216146)
Ik heb geen smartphone. En !ik ben nog lang niet "heel oud". :-)

Best mogelijk. Ik kan alvast niet meer zonder sinds ik er ene heb, en dat lijkt wel een eeuwigheid, maar zou zeggen bijna 10 jaar. Redelijk snel nadat ik was afgestudeerd. Plots had ik geen aparte camera, muziekspeler, enz. meer nodig. En als ik even iets wou opzoeken, een receptje, was dat ook zo gefikst. Tegenwoordig zijn er ook zoveel apps: bankieren, emails, maps, de lijn live,... mijn laptop heeft het thuis begeven en ik heb dat niet gevoeld. Ook na de geboorte van m'n dochter kon ik makkelijk nog online. Terwijl ik me kan voorstellen dat dit zonder smartphone quasi onbegonnen werk is met een jong kind. Ook leuk is dat je 's nachts in bed nog vanalles op je phone kan lezen (na de kleine in slaap is gevallen). Minder goed is dat je tijdens de seks snel afgeleid kan zijn of rap terug online.... Maar ik dwaal wat af en begrijp dat iedere mens anders is. Mijn man heeft ook pas sinds hij in België is, zo' n 5 jaar, een deftige smartphone. Hij moet natuurlijk ook goed contact kunnen houden en facebooken enzo. :-)

Guinevere 6 januari 2020 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9216179)
In 1974 werd er een zeer goede televisieserie gemaakt naar het boek "De stille kracht".
Hebt u het boek ooit gelezen? Het is een aanrader.
Louis Couperus was een begenadigd schrijver. Ik weet niet of er zich nu nog mensen wagen aan een kanjer als "De boeken der kleine zielen" maar ik heb ervan genoten.

Nee, zo'n boek kan ik gewoon niet aan. Is te zwaar voor me. Ik zou bv. ook graag Allama Iqbal lezen, zo'n beetje waar mijn echte voorouders mee bezig waren, maar zelfs dat lukt me niet.
Op 't werk heeft m'n werkgever expres zo'n bundeltje met boeken "20 grootste denkers" in mijn richting gelegd, en dat zijn boeken met amper 50 pg's elk, denk ik, maar toch heb ik me er nog niet toe kunnen bewegen om één vast te pakken.

Bobke 6 januari 2020 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216294)
Best mogelijk. Ik kan alvast niet meer zonder sinds ik er ene heb, en dat lijkt wel een eeuwigheid, maar zou zeggen bijna 10 jaar. Redelijk snel nadat ik was afgestudeerd. Plots had ik geen aparte camera, muziekspeler, enz. meer nodig. En als ik even iets wou opzoeken, een receptje, was dat ook zo gefikst. Tegenwoordig zijn er ook zoveel apps: bankieren, emails, maps, de lijn live,... mijn laptop heeft het thuis begeven en ik heb dat niet gevoeld. Ook na de geboorte van m'n dochter kon ik makkelijk nog online. Terwijl ik me kan voorstellen dat dit zonder smartphone quasi onbegonnen werk is met een jong kind. Ook leuk is dat je 's nachts in bed nog vanalles op je phone kan lezen (na de kleine in slaap is gevallen). Minder goed is dat je tijdens de seks snel afgeleid kan zijn of rap terug online.... Maar ik dwaal wat af en begrijp dat iedere mens anders is. Mijn man heeft ook pas sinds hij in België is, zo' n 5 jaar, een deftige smartphone. Hij moet natuurlijk ook goed contact kunnen houden en facebooken enzo. :-)

Lukt seks nog niet online?

Guinevere 6 januari 2020 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9216315)
Lukt seks nog niet online?

Gelukkig maar... :?

Den Duisteren Duikboot 6 januari 2020 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216302)
Op 't werk heeft m'n werkgever expres zo'n bundeltje met boeken "20 grootste denkers" in mijn richting gelegd, en dat zijn boeken met amper 50 pg's elk, denk ik, maar toch heb ik me er nog niet toe kunnen bewegen om één vast te pakken.

Aha, een werkgever die aan volksverheffing denkt! Goed zo! :-)

Maar ik geef toe dat Couperus er eerder is voor de geduldige lezer. Zijn stijl is soms behoorlijk "barok".

Libro 6 januari 2020 22:55

-Dis bonjour au téléphone.
-Bonjour téléphone.

kojak 6 januari 2020 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9215997)
Tijdens een maaltijd, volgens de etiquette, waar moet je je smartphone eigenlijk leggen: links of rechts van je bord?

Best leg je hem in de soep en na een tijdje hebben de mensen er geen last meer van. ;)

Guinevere 7 januari 2020 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9216414)
Aha, een werkgever die aan volksverheffing denkt! Goed zo! :-)

Maar ik geef toe dat Couperus er eerder is voor de geduldige lezer. Zijn stijl is soms behoorlijk "barok".

Ik voel me al genoeg verheven zonder ook maar een letter van die denkers te lezen.

Terwijl u... 50€ biedt aan mensen die zich niet eens prostitueren. In welk denkkader past dit? :lol:

Den Duisteren Duikboot 7 januari 2020 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216625)
Ik voel me al genoeg verheven zonder ook maar een letter van die denkers te lezen.

Terwijl u... 50€ biedt aan mensen die zich niet eens prostitueren. In welk denkkader past dit? :lol:

Er zijn grosso modo twee soorten zotten:
1) de fantasten
2) de onnozelaars die de fantasten op hun woord geloven

Het verbaast me niet een moslima in categorie (2) aan te treffen. :-)

Guinevere 7 januari 2020 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9216760)
1) de fantasten

:magniet:

Is dit een persoonlijke aanval? Pas maar op of ik ga op het driehoekje moeten klikken. :?

bembem 7 januari 2020 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216831)

Is dit een persoonlijke aanval? Pas maar op of ik ga op het driehoekje moeten klikken. :?

Och laat hem links liggen, negeerlijst & basta! ;-);-)

Mambo 7 januari 2020 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9217041)
Ja & hij dacht dat ik ging toehappen, de viespeuk.....
50€...... tja, BB verdient niet meer he :roll: :roll: (niet dat ik hem zou aanvaarden, risico op std's ligt iets te hoog bij hem xD) :-):-)8-)8-)

50€ is niet slecht.

10 op een dag ...vliegticket naar Korea in de pocket.

Guinevere 7 januari 2020 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9217041)
Ja & hij dacht dat ik ging toehappen, de viespeuk.....
50€...... tja, BB verdient niet meer he :roll: :roll: (niet dat ik hem zou aanvaarden, risico op std's ligt iets te hoog bij hem xD) :-):-)8-)8-)

Tjonge jonge,... hoe dom allemaal. :roll:
Maar ik begrijp niet dat een autochtoon, die hier geboren en getogen is, niet aan gratis seks kan geraken, zonder iemand te beledigen met een klein cijferke. Gewoon paar keren op café met de vrienden, ik zeg maar wat, gaan, met een of andere meid aanpappen of omgekeerd laten gebeuren, enz. Weet ik veel. Of is het dat men het eigen volk wil sparen maar allochtoontjes wel goed genoeg zijn om gebruikt te worden. Ik kan echt geen andere reden bedenken. Reden te meer om definitief links te laten liggen. :|

Eduard Khil 7 januari 2020 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9216760)
1) de fantasten

:lol:

heel hartelijk gelachen met deze post

Eduard Khil 7 januari 2020 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9216831)

ga je de gewapende jihad afkondigen? :lol:

Guinevere 7 januari 2020 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9217256)
Aanpappen.. op cafe.. ?? Are you kidding :lol: 't Is een socially awkward nerd-type.... (maar wel de katjes ih donker willen knijpen, dat weer wel); ah ja & met een asian fetish ofzo -feitelijk zoals zijn broer, die met ik geloof een Thaise is. Laten we zeggen het zit zo'n beetje in de familie, asiaphile nerdy i want to f*ck asians as i am afraid of 'real' (aka white) women.

Serieus, die gast mankeert iets in z'n bovenkamer, I tell you.

:lol:

Er zijn ook nerdy witte vrouwen, meer dan genoeg zelfs:

Guinevere 7 januari 2020 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9217228)
ga je de gewapende jihad afkondigen? :lol:

Omdat jij iets niet door hebt?

Libro 7 januari 2020 19:08

Tijd voor een streepje gepaste muziek: https://www.youtube.com/watch?v=o0fcCdmTTD4

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be