![]() |
De matekespartij is zo te zien bijzonder populair.....
Berg af uit het oosten gaat content zijn....:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat erg,hé? |
Citaat:
Denk je dat Knuppel? :roll: Heeft die moderator geen werkgever? Eet hij zijn eigen brood op? Heeft hij zelf ook geen politieke voorkeur? En is hij ook onkreukbaar? Goed. Dan hebben we als moderator een menselijk wereldwonder Een moderator die onfeilbaar is dus. Ik dacht dat alleen God onfeilbaar was? De Walen moeten dus oppassen of ze veranderen in zoutpilaren? Daarom durven ze ook niet omkijken zeker? Buiten mijn stomme vragen is er wel weinig animo op dit forum. :lol: Voor wanneer de topic "Ali Baba en de vele rovers"? Het klopt weeral niet. Ik zie er dagelijks veel meer. Leugentje om bestwil zeker ? Alles kaat koet. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
En ik ga hier mijn activiteit nog meer afbouwen. Ik heb teveel werk met het kweken en verkopen van mijn kampioenslakken. En al die prijzen die ze kruipen zijn belastingvrij nog wel. Uitgezonderd de BTW natuurlijk maar die is maar 6 % want ik verkoop pas als ze voldoende oud zijn. Gelukkig is de verkoop in het zwart helemaal BTW-vrij. Nu dat geld nog doen verdwijnen naar de Kayman eilanden. Voor het overige ga ik het er dik van nemen. Doen wat mijn eerste baas mij reeds zegde. "Iedereen heeft zijn prijs. Alleen is de ene wat duurder dan de andere" Het amusement nog. Mogelijk kom ik af en toe nog eens mee lachen.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet echt evenwichtig he Jan? En toch niet echt goed voor interessante discussies he Jan? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De ‘linksen’ hier zijn eigenlijk centrum rechtsen die niet Vlaams Nationalist zijn. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
VB ofwel PVDA als ik de ochtend van de verkiezingen met het verkeerde been uit bed ben gestapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind toch dat die spasten van de BuB hier een gouden kans gaan laten liggen...
Die zouden anders op hun beurt wat kiezers van de smurfen, de vismosselen en de soskes aan hun rijk potentieel kunnen toevoegen om zo eens percentueel voorbij die komma te gaan geraken...:rofl: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be