![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor CD&V, net zoals voor alle democratische partijen is de keuze pro-cordon een ethische keuze. Men regeert niet met fascisten. (= het Blok) |
lol, ambras tussen de informateurs ... Coens en Boucher elk met een eigen nota naar de koning :lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou dat voldoende zijn om het belziekse een staatsbegrafenis te besparen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga een boterhammeke met Belgische kaas eten. Wie weet hoe lang ik dat nog zal kunnen. Lekker, écht lekker. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Naar het schijnt mag de kapitein pas als laatste zijn zinkend schip verlaten. Wat zelden het geval is..... |
De vendelzwaaiers zijn weer goed op dreef zie ik...
De enige bondgenoot die ze hebben om in de federale coalitie te geraken, en ze gebruiken hen als schietschijf. Goe bezig, mannekes. |
Citaat:
dat belgicisten zelf België redden, ze zijn (nu nog) met genoeg! 8-) |
Citaat:
|
Een mooie voorzet vanwege JVDL voor zijn buddy BDW na diens gecodeerde boodschap op de nieuwjaarsreceptie van n-va.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ngen~a9655a81/ En ook op de website van de vendelzwaaiers (doorbraak) schrijft Siegfried Bracke er een column over : Citaat:
|
Citaat:
Het is net andersom. De tsjeven lopen zich al maanden de benen onder hun komt uit om de N-VA mee in bad te krijgen, maar De Wever laat zich geen tweede keer ringeloren en stelt voorwaarden. |
Citaat:
Ik onthoud de laatste zin van Bracke, namelijk deze: Citaat:
|
volgens mij moet Vandelanotte nog eens een informatieopdracht krijgen, samen met Peter De Roover of Peumans of zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be