![]() |
Citaat:
Nederland wil het nog straffer maken, ze willen de pensioenleeftijd koppelen aan de levensverwachting. |
Citaat:
Geloof ik dus niet! |
Citaat:
Bron? |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.nbb.be/nl/publicaties-en...arbeidsmarkt-6 |
Citaat:
Dan gaan de vrouwen langer moeten werken dan de mannen. Die leven gemiddeld langer. Eerlijk is eerlijk. |
Citaat:
Als je ook maar enigszins beperkt bent na je 55 vlieg je er overal uit en kom je niet meer aan de bak. Zelfs niet meer om papieren zakjes te plakken, want dat is geautomatiseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De anderen willen ook de race winnen, maar willen daavoor een fiets stelen. |
Citaat:
|
Citaat:
en niet wachten tot een ander het U komt aanbieden,zoals ze meestal in Wallonië doen. |
Citaat:
Dus, so what ? |
Citaat:
|
Citaat:
Kan die van 1 dag werken? Kan die van 115 werken? Politici hebben waterhoofden, daarom kunnen die nooit werken. |
Citaat:
waarom hebben ze onze transfers dan nog nodig ? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
In 2030 zouden de transfers nog 0.0 € moeten zijn. Trouwens, de transfers dalen. Uit de nieuwe studie, uitgevoerd door André Decoster en Willem Sas van de KU Leuven, blijkt dat de transfer van Vlaanderen naar de andere gewesten tussen 2014 en 2020 daalt. Als de ambtenarenlonen mee in rekening worden gebracht, verkleint de transfer vanuit Vlaanderen van 7,1 miljard euro in 2014 naar bijna 6,6 miljard euro in 2020.[/I] Merk op: ik zeg dat niet. De KUL zegt dit. We zijn dus veraf van uw 16 miljard €... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er niets van gezien. In 2000 beloofde Onckelinckx dat alle Waalse studenten tweetalig Fr/NL zouden worden. Ik heb er niets van gezien. Zelfs Bouchez spreekt al geen Nederlands meer,terwijl Michel het nog wel sprak . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be