![]() |
Citaat:
En branden ze in de hoofdstad geen kaarskes ,maar complete auto's.... |
Citaat:
Haar leven zou sowieso al 'n hel zijn. Gij daarentegen...maar iedereen weet dat dat zo onrealistisch is, dat niemand er ook maar over zou peinzen, zelfs niet als ge geld zou opleggen. |
Citaat:
KUL niet met een verwijzing naar de Unif :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja juist, en op ons kosten zoals al de rest. Allemaal dikke nekken met dikke prees en eigen zak eerst in zoverre dat ze nu al niet meer overeen kunnen komen om een regering te vormen. |
wie zijn de leden van de 'fioul-gang'
Citaat:
|
Azeddine is een brave jongen....Opknopen dat varken !
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Een toeristische attractie erbij. Sukses verzekerd: ik zie al die Japanse meisjes al giechelen. |
‘Ze denken dat ze in een film leven’
Goed onder de drugs zitten die onnozelaars ja. Opknopen lijkt mij de beste optie. |
De kopstukken waren dus, zoals te verwachten was, allemaal "Maroefen". Sorry maar ze verdienen die benaming. Het is Marokkaans crapuul van het laagste soort.
Wat ik niet begrijp is dat dit bruin schorremorie vrij rondloopt met meer dan 200 pv's op zak. Dit buiten-europees uitschot had allang mét hun medeverantwoordelijke familie naar hun strontland van herkomst moeten teruggestuurd worden. Geen wonder dat Bruxelles een hellegat is geworden. De Belgische hoofdstad biedt "arme kansarmen" van buitenlandse origine alle kansen om het te maken in het misdaadmilieu. Bruxelles is vandaag vergeven van soortgelijke "gelukszoekers". Dat komt ervan als 200 pv's geen belletjes doet rinkelen bij de Brusselse justitie. Die is blijkbaar even rot als het Brussels justitie-paleis. Het zullen je kinderen maar wezen die in handen vallen van Marokkaanse, niets en niemand ontziende bendes. Wat wordt er dat islamitisch uitschot eigenlijk met de paplepel ingegoten? THUIS, in de moskeeën, in de koranscholen én in hun gesloten religieuze milieu? Of is het toeval dat het zelden blanke racisten zijn die voor dergelijke feiten worden opgepakt? |
Citaat:
Als men daar geen belletjes hoort rinkelen, bij dat soort van zaken, dan is het al ver gekomen of heeft men de rechters al in de kneep op de één of andere manier. Werkt dat eigenlijk nog wel naar behoren ons rechtssysteem? Twijfelachtige zaak. :| p.s. Zelfs vrienden zijn geschokt door bende die meisje ‘kocht’ voor prostitutie: “Ze denken dat ze in een film leven” |
|
Citaat:
Naar mijn mening is de kans groot dat schrijvers van zulke praat eerder VB'ers zijn dan CD&V 'ers:roll: En naar mijn eigen bescheiden mening durven ze nog niet echt te schrijven wat ze denken want dan zou je pas verschieten8O |
Citaat:
Heeft u zo niets om het met Antwerpen te vergelijken? |
Citaat:
Ik denk dat ongeacht iemands zijn/haar politieke voorkeur vele anderen de situatie waar de meisjes zich in bevonden en wat ze aangedaan is zullen veroordelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be