Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Politieke uitspraken prins Filip (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Prins Filip haalt bijzonder scherp uit naar Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25203)

Yann 30 november 2004 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Begin er maar aan

Beginnen jullie er maar aan! Voer die geplande staatsgreep uit!!

Yann 30 november 2004 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Jacht maken op het Vlaams gespuis, idioot, je vergeet dat wij de meerderheid zijn en dat wij lak hebben aan het Belgische geschijt.

Vlaams gespuis in de meerderheid?

Gargamel 30 november 2004 20:14

Het narrenkot bedoel je

Yann 30 november 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Lang leve Flupke! Dat hij zo snel mogelijk koning moge worden, het rund. Eén zo een dwaze stoot van Flipper helpt de Vlaamse zaak met rasse schreden vooruit!

Ben je het wachten nog niet beu???? :lol:

bartje 30 november 2004 20:17

Ik vind dat de uitspraken van Prins Filip eigenlijk niet kunnen, leden van de koninklijke familie zijn geacht politiek volledig neutraal te zijn.Dat hij zijn ongenoegen wil uiten kan ik deels wel begrijpen maar hij moet weten van zichzelf dat hij over de streep is gegaan.
Wel bewijst het misschien dat een prins (toekomstig koning) zich niet meer zo laat doen maar over wat hij gedaan heeft stel ik mij toch héél ernstig vragen hoor.
Misschien is hij bang om ook zijn dotaties te verliezen, ik weet het niet hé.

EXTREEM 30 november 2004 20:17

Staats greep ? Welke deze van filipus de sterke.Welke zever vertelt die kerel, en konijnetand zal dit even recht zetten.Weg met die onozelle konings familie.Dat bespaart ons centen

Yann 30 november 2004 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Het narrenkot bedoel je

Let op je taal Flamin! Het Koningshuis heeft nog altijd meer te zeggen dan een voor racisme veroordeelde nazipartij. En "meer" hoeft daarom niet veel te betekenen, het is echter (te) weinig. Als ik zie hoe de Kroonprins niet voor zijn mening mag uitkomen, dan stevenen we hier niet af op een onafhankelijk Vlaanderen, maar op nazi-republiek II uit de Europese geschiedenis!

VlomsBelang 30 november 2004 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jij bent de extremist Sam.

Sterven voor die aap? Welke aap. Die aapkes zitten in uw nazistische partij, die binnenkort toch verboden zal worden.

Aapekes zitten in Laken en in de Zoo.

Morgen volgt er een klacht tegen Prins Filip wegens Racisme en discriminatie.
Ooit zal ik nog op het dak van het paleis staan vieren met nen goeie Palm in mijn pollen, en beire en C° zal dan ofwel (ge)DOOD of gevlucht zijn....

LEVE VLAANDEREN!!
Laken, 1 groot pretpark!

Jan van den Berghe 30 november 2004 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wel bewijst het misschien dat een prins (toekomstig koning) zich niet meer zo laat doen maar over wat hij gedaan heeft stel ik mij toch héél ernstig vragen hoor.

Wat dus ook kan betekenen dat hij later als koning achter de schermen zal proberen te manoeuvreren...

Yann 30 november 2004 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Staats greep ? Welke deze van filipus de sterke.Welke zever vertelt die kerel, en konijnetand zal dit even recht zetten.Weg met die onozelle konings familie.Dat bespaart ons centen

Ongeveer 70 cent per jaar.

http://www.belgischeunie.be/ned/publicaties.htm#65

En die geef ik liever aan hen, dan aan een nazistische partij.

Sam 30 november 2004 20:20

Citaat:

Let op je taal Flamin! Het Koningshuis heeft nog altijd meer te zeggen dan een voor racisme veroordeelde nazipartij. En "meer" hoeft daarom niet veel te betekenen, het is echter (te) weinig. Als ik zie hoe de Kroonprins niet voor zijn mening mag uitkomen, dan stevenen we hier niet af op een onafhankelijk Vlaanderen, maar op nazi-republiek II uit de Europese geschiedenis!

Eum nog iet doorgedrongen dat we nu Vlaams Belang heten?

Kun je nog racistische argumenten aanhalen? En niet steeds in het verleden duiken, dank U!

Jan van den Berghe 30 november 2004 20:20

Citaat:

Let op je taal Flamin! Het Koningshuis heeft nog altijd meer te zeggen dan een voor racisme veroordeelde nazipartij. En "meer" hoeft daarom niet veel te betekenen, het is echter (te) weinig.

Aha. Dus jullie zijn blijkbaar voor een overtreding van de Grondwet, daar de koning volgens de Grondwet toch bepaalde rechten niet heeft die wel de verkozenen des volks hebben.

VlomsBelang 30 november 2004 20:21

Citaat:

Lette gij maar op uw taaltje, stukske Royalist van men klooten.
Ik stel voor dat gij uw volledig loon geeft aan het koningshuis.
Dan moet ik mijn deel niemeer betalen.
En de koning is er enkel maar voor de schijn.
Voor mijn part mogen ze heel de familie publiekelijk ophangen op de grote markt van Brussel, en er een groot feest bij geven.
De koning heeft hier NIKS TE ZEGGEN!!!

WIJ BEPALEN WAT ER GEZEGD WORDT, WANT WIJ BETALEN DE KONING, en niet jullie groepeke van BUB met elle 20 leden ....

Sam 30 november 2004 20:21

Filip niet capabel, punt uit.

70 cent besteed ik zelf liever aan een pakske stimrol dan aan dat pseudo-dierentuin!

Yann 30 november 2004 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Aapekes zitten in Laken en in de Zoo.

Wie weet kan jij binnenkort je voorouders in de voetsporen treden. Die hebben we ook een tijdje in de apekooien van de Antwerpse Zoo opgesloten.

Citaat:

Morgen volgt er een klacht tegen Prins Filip wegens Racisme en discriminatie.
Ooit zal ik nog op het dak van het paleis staan vieren met nen goeie Palm in mijn pollen, en beire en C° zal dan ofwel (ge)DOOD of gevlucht zijn....

LEVE VLAANDEREN!!
Laken, 1 groot pretpark!
Dromen zijn bedrog. Luidop dromen ook!

Sam 30 november 2004 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Filip niet capabel, punt uit.

70 cent besteed ik zelf liever aan een pakske stimrol dan aan dat pseudo-dierentuintje!

Yann 30 november 2004 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Lette gij maar op uw taaltje, stukske Royalist van men klooten.
Ik stel voor dat gij uw volledig loon geeft aan het koningshuis.
Dan moet ik mijn deel niemeer betalen.
En de koning is er enkel maar voor de schijn.
Voor mijn part mogen ze heel de familie publiekelijk ophangen op de grote markt van Brussel, en er een groot feest bij geven.
De koning heeft hier NIKS TE ZEGGEN!!!

WIJ BEPALEN WAT ER GEZEGD WORDT, WANT WIJ BETALEN DE KONING, en niet jullie groepeke van BUB met elle 20 leden ....

Mijn loon is hoger dan 70 cent per jaar. Het spijt me dat ik u nu jaloers maak.

Pieter de Coninck 30 november 2004 20:23

Citaat:

Mijn loon is hoger dan 70 cent per jaar. Het spijt me dat ik u nu jaloers maak.

Yanneke is weer sterk overtuigend.

Yann 30 november 2004 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Aha. Dus jullie zijn blijkbaar voor een overtreding van de Grondwet, daar de koning volgens de Grondwet toch bepaalde rechten niet heeft die wel de verkozenen des volks hebben.

De Koning en de Kroonprins hebben het recht op vrije meningsuiting. Dat onze moraalridders van het Vlaams Belang daar nu niet mee op de proppen komen, is wel opmerkelijk.

Yann 30 november 2004 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Eum nog iet doorgedrongen dat we nu Vlaams Belang heten?

Kun je nog racistische argumenten aanhalen? En niet steeds in het verleden duiken, dank U!

Bij deze genoteerd dat het Vlaams Blok volgens u een nazipartij was. :lol:

En bij deze ook genoteerd dat het Vlaams Belang verklaarde niet van de oorspronkelijke standpunten af te wijken. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be