![]() |
Citaat:
Hij probeert met bruut politiek geweld de zaken te forceren. Ik kan alleen maar hopen dat de woede ervoor zorgt dat ze het been blijven stijf houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe geblokkeerder de situatie, hoe meer men ook langs Waalse kant zal openstaan voor confederalisme of ineens de splitsing. Ik hoop dus op een Spaans scenario (min of meer). Daar dacht de PSOE ook te zullen winnen door nog eens verkiezingen af te dwingen; Dat brak hen zuur op, en nadien moesten ze toch de regering maken die ze niet wilden maken, en daar extra ministerposten voor uitdelen. Die stamp in zijn kloten zal hem meer dan gegund zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan mag Wallonië voor mijn part een andere koers varen dan Vlaanderen. |
Citaat:
Nu blijkt ver zelfs al geschoten te zijn. |
ik schat vandaag de kans op verkiezingen op 15% en dalende. Niemand wil overduidelijk, ze broddelen wel wat verder
|
Citaat:
|
Citaat:
Of waar denk je dat de Walen het geld vandaan halen om 250 euro méér bij te dragen aan een scootmobiel voor een mindervalide dan in Vlaanderen? |
Citaat:
|
Derderangs theater van een derderangs acteur.
Daar wordt een derderangs vervolg aan gebreid. Zoals dat in een derderangs apenland normaal is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geens is echt pissed off. Ik heb hem nog nooit zo gezien op TV, tzit hem echt hoog
|
Citaat:
De enige vraag is: hoe lang gaat men de druk op de cd&v en het blauw gedeelte van de vld volhouden om toch een Vivaldi-muziekje te laten klinken? Als die druk uiteindelijk tevergeefs blijkt, dan is het tina. Als er wordt toegegeven aan die druk, dan is de vraag of ze met al hun onvermijdelijke onpopulaire maatregelen, hun derde of vierde seizoen gaan kunnen uitspelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de onderhandelingen terug opgestart worden, kunnen ze best Gregoriaanse muziek op de achtergrond laten spelen. En wierook branden. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot spijt van wie het benijdt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be