![]() |
Citaat:
Nadien heeft de Joodse P.R. dat met 'Joedische Grundligkeit' professioneel aangepakt en omgedraaid tot hun eigen profijt, als ik het woord profijt hier mag neerschrijven zonder de boomvrijende geindoctrineerden tegen 't pietje te schoppen (?). |
Citaat:
Het aantal keer dat bij jou de nazi's op de proppen komen, is hallucinant hoog. Nooit eens gedacht aan een weekendje zonder Hitler? Citaat:
|
Citaat:
De geschiedenis zit vol massamoorden, en de meeste draaien er nu eenmaal om om 'de vijand', en dat is dan bijna altijd een ander volk of een ander geloof, met de grond gelijk te maken. De Russen hebben veel meer slachtoffers gemaakt dan de nazi's, en in vergelijking krijgt dit nauwelijks aandacht. Dat men zich zo focust op nazi-Duitsland dient ook duidelijk een bepaalde politieke agenda. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je leest er zoveel over omdat het je interesseert, maar ook omdat er zoveel over wordt gepubliceerd. Het schrikbeeld wordt zorgvuldig levendig gehouden, en de misdaden van andere regimes worden veel minder belicht. Citaat:
https://www.hpdetijd.nl/2014-07-28/k...ste-dictators/ Denk je nu werkelijk dat die anderen dan minder erg waren? Op welke manier waren zij overigens 'bloedbroeders'? Ze hebben oorlog tegen elkaar gevoerd... Citaat:
Ik zou het omdraaien, Hitler had racistische motieven, Stalin kon zich daar niet eens achter verstoppen, hij roeide zijn eigen volk uit, grotendeels uit paranoïa. |
Citaat:
|
Citaat:
En meer valt er niet meer te zeggen over het onderwerp van deze draad. Want alles is reeds lang gezegd. En dus en bijgevolg stop ik voor wat deze draad betreft. |
Dit zal nul effect hebben op anti-semitisme. Een storm in een glas water zonder gevolgen. Aalsters carnaval staat enkel niet meer gekend als UNESCO-erfgoed, da's al. Interessant hoe sommige Franstalige Belgen dit mede 'veroordelen', trouwens. Als er één cultuur is die een hekel heeft aan de Nederlands(talig)e is het die wel.
|
Citaat:
Lang moesten we niet zoeken... |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
En nog iets, klopt het wel dat die beelden zo erg op die van de nazi's lijken?
Dit beeld moet de gelijkenis duidelijk maken. Wat zien we nu (link onderaan)? De linkse jood van de Vischmoilen hééft helemaal geen haakneus. Een haakneus ziet er immers heel hoekig uit (zie cartoon onderaan). Het rechtse beeld is van de nazi's, maar daar zien we toch een ander soort baard, pijpenkrullen zie ik er ook niet op, en in plaats van en hoed zien we een soort pet/kepi, die de neus grotendeels bedekt, zodat we meer moeilijk kunnen vergelijken. Voor de rest mensen die op een praalwagen staan. En het is dan ook logisch dat die pop niet echt een haakneus zou hebben, want zoals anderen reeds zeiden, die pop werd eerst als kruisvaarder gebruikt... ![]() Hoe ziet een haakneus er dan wel uit? Zo ongeveer... ![]() Kortom, men beweert iets dat niet klopt, en journalisten gaan mee in de hetze... |
Citaat:
We leren elke dag bij... :roll: |
Hitler was helemaal geen Europeaan. Volgens mij was het een Alien
|
Citaat:
Ter info: Stalin's Jews https://www.ynetnews.com/articles/0,...342999,00.html Putin; 80-85% Bolsheviks Revolution were Jews. https://www.youtube.com/watch?v=j6p1zxKnDeM ‘De Vleeswording van het Boze’ bestaat blijkbaar nog uit andere smoelwerken, dan de meest klassieke profielen ervan. Shalom. |
Citaat:
Trouwens het waren Europeanen die zowel in Zuid en Noord Amerika die massamoorden pleegden. |
Citaat:
Waarom zouden we dan moeten stoppen aan de grenzen van Europa? Wat Zuid-Amerika daarmee te maken heeft, weet ik niet. |
Citaat:
Ovp 15 zetels Fpo 9 zetels Op totaal van 37 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be