Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ecolo draagt Khattabi weer voor (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252310)

Dadeemelee 10 maart 2020 20:59

On topic, gaat Bart Broekschijter nu terug een framing campagne opstarten?

https://www.demorgen.be/politiek/eco...-hof~b1dfa0f8/

Citaat:

Zo lanceerde N-VA een campagne op de sociale media tegen Khattabi, waarin ze werd afgeschilderd als een activiste die zou hebben geprobeerd in een vliegtuig een repatriëring te verhinderen. Het antwoord van de toenmalige bevoegde minister pleitte haar echter vrij.

Eduard Khil 10 maart 2020 21:05

bij ecolo is het al huilie huilie. De rechtstaat is in gevaar als ze niet benoemd wordt. Blijkbaar was het geen probleem om een door de rechter bevolen uitwijzing te hinderen. Dan was de rechtstaat blijkbaar niet in gevaar.

Dadeemelee 10 maart 2020 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9262620)
bij ecolo is het al huilie huilie. De rechtstaat is in gevaar als ze niet benoemd wordt. Blijkbaar was het geen probleem om een door de rechter bevolen uitwijzing te hinderen. Dan was de rechtstaat blijkbaar niet in gevaar.

Moet ik daaruit besluiten dat Bart Broekschijter terug met dat fake news framing gaat afkomen?

Eduard Khil 10 maart 2020 21:22

Ik heb mij laten vertellen dat Khakkabi ook het moslimterrorisme en salafisme ondersteund. We gaan toch zo iemand niet in het grondwettelijk hof steken?

Eyjafjallajökull 10 maart 2020 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9262620)

En de banner van N-VA was racistisch én sexistisch volgens Nollet.

Alleen slaagt hij er niet in uit te leggen waarom dan wel. Wat een jankcommunist :-D

Tavek 10 maart 2020 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9262644)
Ik heb mij laten vertellen dat Khakkabi ook het moslimterrorisme en salafisme ondersteund. We gaan toch zo iemand niet in het grondwettelijk hof steken?

En gij gelooft dat als ze u dat vertellen ?

Everytime 10 maart 2020 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9262380)
Stap voor stap naar de totale uiteenval van dit Francofiele land.:-)

Waarin is Belgie Francofiel?

Dadeemelee 10 maart 2020 21:27

Citaat:

Ik heb je nooit onder het goedgelovige type gerangschikt Eduard. Dus ik denk dat je niet alles wat men je vertelt voor waar aanneemt. ;-)

Eduard Khil 10 maart 2020 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9262650)
En gij gelooft dat als ze u dat vertellen ?

Ik heb er ook iets over gelezen in een boek, geschreven door een kerel genaamd Von Daniken

Everytime 10 maart 2020 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9262478)
Enkel aan Vlaamse?

Of Khattabi al dan niet rechter zal worden, wordt toch ook mee bepaald door Vlaamse partijen?

Door Vlaams-nationalisten die Franstaligen niet kunnen verdragen.w

Tavek 10 maart 2020 21:30

Be a man, en zeg gewoon dat ze niet competent is.

Maar die fantasmes erbij rakelen is onder uw niveau...

Dadeemelee 10 maart 2020 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9262655)

En dat ze dan de diplomavereisten voor de politieke helft van het Grondwettelijk Hof voor eens en voor altijd aanpassen.

Overigens is het bij de magistraten helft ook bulderlachen.

Baron Andre Allen, benoemd als magistraat en nu Voorzitter. Kijk die zijn carrière eens na. :lol:

Everytime 10 maart 2020 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9262492)
Die "verontwaardigd" was niet naar u bedoeld hoor.

Er kwamen echter wel heel veel verontwaardigde reacties nadat Khattabi het niet haalde.

Haar niet steunen omdat ze Franstalig is : alles is gezegd.....

Eduard Khil 10 maart 2020 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9262655)

Natuurlijk is ze niet competent :lol: Maar als je dat zegt, ben je een racist, anti waal, anti vrouw, anti moslim etc

Ik stel me toch serieus vragen of men nog politici moet benoemen in dat hof. OK, sommigen hebben wel een passende achtergrond ( Kerbache bvb) maar dat Kakabi wijf toch niet?

Even gekeken welke politici er nog in het hof zitten: allemaal juristen.

Everytime 10 maart 2020 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9262563)
het feit dat ze islamiet is, volstaat al

Moslim. En waar ligt het probleem?

epicurist_dirk 10 maart 2020 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9262372)
En is dat nu net geen ongelofelijke schande?
Dat iemand die totaal onbekwaam is, want niet het juiste diploma beschikt, zomaar op zo'n hoge post kan geraken?
Tegenwoordig moet je voor zowat alles het juiste diploma hebben, behalve bij politieke benoemingen, dan mag je oliedom zijn en totaal onbekwaam.

Klopt, bovendien zou en persoon die functie opteert duidelijk bewijs moeten kunnen leven van onbevooroordeeld te zijn. Zo niet word onze rechtstaat in de toekomst net zoals in het communistische China en co gedicteerd van uit de rechtbank. Word democratisch handelen onmogelijk door het falen van de scheiding der machten.

Nogmaals Ecolo-Groen i extreem bloedrood links en die hun DNA is repressie en juist daarom vorderen ze een cruciale positie in de rechtbank!

Waar het volk en de politiek dan niets tegen in kan of mag brengen!!!!

>>> onbevooroordeeld handelen en zich neerleggen bij beslissing genomen door officieel instanties dat kan deze Mevrouw extreem links Groen zeker niet! Heeft ze bewezen in het verleden

Eduard Khil 10 maart 2020 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9262660)
Moslim. En waar ligt het probleem?

Dat ze de sharia wil invoeren tiens

Dadeemelee 10 maart 2020 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9262658)
Natuurlijk is ze niet competent :lol: Maar als je dat zegt, ben je een racist, anti waal, anti vrouw, anti moslim etc

Ik stel me toch serieus vragen of men nog politici moet benoemen in dat hof. OK, sommigen hebben wel een passende achtergrond ( Kerbache bvb) maar dat Kakabi wijf toch niet?

Even gekeken welke politici er nog in het hof zitten: allemaal juristen.

Nu toevallig wel, vroeger niet.

Maar als dat wenselijk is, wijzig dan de wet.
Ik ben pro wetswijziging.

En u? ;-)

Everytime 10 maart 2020 21:45

Citaat:

Bron?

Everytime 10 maart 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9262662)
Dat ze de sharia wil invoeren tiens

Bron?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be