![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gogogo. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik klaag, ik leer graag bij :) |
Citaat:
Zowat de top music club in LA sinds de sixties! (heden? geen idee.) ![]() Wat de Blue Note is/was voor de Jazz in Chicago en NYC. (en inmiddels clubs worldwide, dus kwaliteit going south wat mij betreft.) Leuke herinneringen aan NYC met een top Jazz drummer optreden in 2002. Naam vergeten :-( ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Immers als NVA in een federale regering met de onvermijdelijke sossen zouden stappen verliezen ze binnen 5 jaar nog eens 300000 stemmen. Ik zie Weverke nog geen zelfmoord plegen. Maar om de calimero te kunnen uithangen zullen ze zelf nooit zeggen in een federale regering te willen stappen. Weverke deed een geniale zet door zichzelf naar voor te schuiven als premier van een noodregering omdat hij wist dat de PS daar nooit mee akkoord zou gaan. Nu heeft NAVA een nep reden om deze voorlopige noodregering te moeten steunen. Of dit hen stemmen zal opleveren is waarschijnlijk twijfelachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. |
Citaat:
De Croo trok de stekker er uit uit onmacht of onwil. De N-VA werd in feite de regeringk uitgestampt. Een groot staatsman vertrok als premier van België, en kwam terug als premier in een regeringk met lopende zaken. Die grote staatsman was enkel uit op een postje in Europa, een postje waar hij ook niets van bakt. |
Citaat:
De "pruts" waarom de N-VA de stekker uit de regering Michel trok, een niet bindend VN-pact, zou vandaag niet meer gestemd worden, wegens waardeloos én voorbijgestreefd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be