![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Met uitzondering voor de boeren die hun patatten moeten kunnen rooien, we mogen niet zonder levenselixer vallen in ons communistisch paradijs. |
Citaat:
1 uur, 1 maal per dag op de 'openbare weg'. Thuis, in je tuin, doe je wat je wil denk ik, daar heb ik nergens iets over gehoord of gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Domicilie is thuisadres bedoeld denk ik. Je mag dus rij in je eigen hof rondwandelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de commerçie r rond: dát zou een probleem zijn ! |
Citaat:
Die vindt van Van Ranst dat het een prima wetenschapper is, een noeste vorser, een goede communicator, zelfs aangenaam in de omgang tijdens een gesprek dat ze eens hadden, maar , maar, maar, de ene is een pvda-er en de andere een centrum-rechtse. (en een van de naaste medewerkers van De Ranzige zijn ongeveer net hetzelfde ...) |
Citaat:
Zoveel maand geleden lachten ze met China, die deden zogezegd alles verkeerd, kijk hoe Europa het ondertussen doet. Met meer dan 1 miljard Chinezen hadden ze daar wel minder doden dan in Italië alleen. Nu wijzen ze hier graag naar Spanje en Italië, maar die landen lopen wel voor qua crisis. We hebben meer bedden, ja, maar als elke 3 dagen de aantallen geïnfecteerden verdubbelen, hoeveel extra tijd geeft ons dat dan? Ik zal maar wat meer op mijn gemak zijn als de piek voorbij is. |
Citaat:
Dat ze bij de PS weigeren een regering te vormen met de grootste Vlaamse partij, kun je niet aan die Vlaamse partij verwijten. Eeuwig rekenen op een minderheidsregering in lopende zaken lijkt mij niet echt democratisch. En zelfs als N-VA blijven zitten was, was het met deze verkiezingsuitslag nog altijd een minderheidsregering gebleven. |
De Financial Times gaat al de landen aanraden van geen maskers en handschoenen in voorraad te hebben, zoals het fantastische Belgie.
|
Citaat:
|
Citaat:
En de miljoenen maskers die toegekomen zijn in Luik ??? |
Citaat:
|
Van Ranst is geen PVDA'er.
Hij is gewoon niet echt een goede vriend van de NVA of het VB. En man naar mijn hart. |
Citaat:
Waarom zijn ze dan eerst later besteld? Lees je wel eens een post alvorens te antwoorden? |
Citaat:
Hebt gij dat ervan gebrouwen of heeft den Theo dat zo gezegd ? |
Citaat:
En hoedje af voor onze regering, want een paar dagen later was het probleem al opgelost. Andere landen hadden gelijkaardige problemen. Wat is nu eigenlijke het probleem dan ? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be