Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hans Van Themsche vraagt vervroegde vrijlating aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253618)

spherelike 26 mei 2020 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9342197)
Paul Beliën was/is geen lid van het Vlaams Belang.

En zijn vrouw ook niet?

Jan van den Berghe 26 mei 2020 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 9342203)
zou je dan zelf niet beginnen? voorbeelden strekken

U beweert dat het Vlaams Belang haat zaait. Aan u de bewijzen. De zaken niet anders voorstellen dan ze zijn. Stilaan krijg ik de indruk dat jullie je er goedkoop van af willen maken... Veel ontwijkende berichten. Geen inhoud.

Het Verzet 26 mei 2020 08:58

In feite is dat net hetzelfde discours dan het VB hanteert.
De islam gooit alle ongelovigen op een hoopje. Het feit dat in de naam daarvan aanslagen worden gepleegd, toont aan hoe verachtelijk die ideologie wel is. Dat niet iedere moslims aanslagen pleegt, doet er niet toe, ze leven immers allen via dezelfde teksten. Het geweld komt enkel van de extremisten binnen die al extreme ideologie.

Travis Bickle 26 mei 2020 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 9342199)
Raar dat islamgeweld WEL gelinkt wordt aan radicale imams door het VB, maar hun eigen (haat)speech tegenover migranten zou dan NIET dat effect kunnen hebben. En zelfs het idee opperen zou "beneden alle peil" zijn.

Ten tijde van de daden van Van Temsche was het VB in paniek ongeloofelijk (lees schuldig) snel om afstand te nemen van die man zijn daden.

Met hoe hier vandaag Van Themsche in verband wordt gebracht met Vlaams-Belang, zou u voor minder natuurlijk ... Uiteraard, heeft Vlaams-Belang toen heel snel afstand genomen (en terecht) van die moordpartij. Zeer te begrijpen.

maddox 26 mei 2020 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 9342213)
En zijn vrouw ook niet?

De grootoom van uw nichtjes vriendinnetje is ook lid van het VB.

Jan van den Berghe 26 mei 2020 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 9342213)
En zijn vrouw ook niet?

Beliën is een liberaal Amerikaanse stijl. Ondanks het politiek engagement van zijn vrouw in het Vlaams Belang (wat ondertussen al tot het verleden behoort), heeft Beliën zich nooit in de partij geëngageerd en had hij veel kritische bemerkingen.

Jan van den Berghe 26 mei 2020 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9342208)
Je kan je onmogelijk het lot van gans de wereld aantrekken. Je kan ook iedereen die het slechter heeft op de wereld niet naar hier laten komen, het economisch en sociaal systeem kunnen dat niet aan. Daar bovenop zijn diegenen die naar hier komen er geen meer om te komen werken. Aan ongeschoolde mensen hebben we hier geen gebrek. Als je dat toch toelaat is dat alweer een aanslag op het hier bestaande systeem.
Als toemaatje is het overigens niet meer dan normaal dat een overvloed aan andere cultuur, waardoor uw eigen culturele en maatschappelijke achtergrond in het nauw wordt gedreven, voor aversie zorgt.

Inderdaad, daarom stel ik voorstander van een los asielbeleid altijd de vraag voor of ze nu in hun eigen huis al een migrant hebben opgenomen. De lakmoesproef!

Vrijheideerst 26 mei 2020 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9342219)
Beliën is een liberaal Amerikaanse stijl. Ondanks het politiek engagement van zijn vrouw in het Vlaams Belang (wat ondertussen al tot het verleden behoort), heeft Beliën zich nooit in de partij geëngageerd en had hij veel kritische bemerkingen.

Een liberaal die tegen gelijke rechten voor holebi's is.

Kan dat wel, Jan?

Jan van den Berghe 26 mei 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9342222)
Een liberaal die tegen gelijke rechten voor holebi's is.

Kan dat wel, Jan?

Ja, alles kan in deze wereld. Kijk maar eens naar de ongerijmde openingspost van deze draad.

Dadeemelee 26 mei 2020 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9341879)
Het onderwerp boeit mij wel. Maar wat heeft dit met het VB te maken ?

Als je zijn familie bekijkt...

Xenophon 26 mei 2020 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9342234)

Wanneer kunnen we uw familie eens bekijken?

Travis Bickle 26 mei 2020 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9342234)

Voor iemand die zich zo keert tegen het Vlaams-Belang, kiezers van de partij wegzet als extremen en 'malcontenten', bent u wel heel goed bedreven in het opdelen van mensen in hokjes vind ik.

Ik zou uw reactie wel eens willen lezen als hier zou worden gezegd, dat als in Anderlecht iemand een ander een messteek zou toebrengen, om maar meteen diens hele familie op te pakken ... Die vlieger zou (en terecht) niet opgaan.

Doet u dan aub niet hetzelfde. Geloofwaardigheid is nogal belangrijk binnen de contouren van een ernstig debat.

Dadeemelee 26 mei 2020 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9342242)
Voor iemand die zich zo keert tegen het Vlaams-Belang, kiezers van de partij wegzet als extremen en 'malcontenten', bent u wel heel goed bedreven in het opdelen van mensen in hokjes vind ik.

Ik zou uw reactie wel eens willen lezen als hier zou worden gezegd, dat als in Anderlecht iemand een ander een messteek zou toebrengen, om maar meteen diens hele familie op te pakken ... Die vlieger zou (en terecht) niet opgaan.

Doet u dan aub niet hetzelfde. Geloofwaardigheid is nogal belangrijk binnen de contouren van een ernstig debat.

Sorry hoor:
Tante Kamerlid
Grootvader Oostfronter
Vader Voorpost

In andere draden is men minder beschroomd en wisselt men zelfs dochter en moeder om.

dalibor 26 mei 2020 09:48

Vanthemsche met het VB associëren is wat verregaand. Maar het gaat niet verder dan mensen die elke moslim associëren met jihadistische terreur.

Ik heb met de lancering van dit topic niets anders gedaan dan wat met de aanslagen is gebeurd vanuit andere hoeken.

Xenophon 26 mei 2020 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9342245)
Sorry hoor:
Tante Kamerlid
Grootvader Oostfronter
Vader Voorpost

In andere draden is men minder beschroomd en wisselt men zelfs dochter en moeder om.

Amai, dat is al bijna zoals de familie van De Wever.

Wat een schurk is die man zeg.

Xenophon 26 mei 2020 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9342251)
Vanthemsche met het VB associëren is wat verregaand. Maar het gaat niet verder dan mensen die elke moslim associëren met jihadistische terreur.

Ik heb met de lancering van dit topic niets anders gedaan dan wat met de aanslagen is gebeurd vanuit andere hoeken.

Ah ok, u maakte een provocerend graptje.

Moderatie? K&K aub.

Dadeemelee 26 mei 2020 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9342254)
Amai, dat is al bijna zoals de familie van De Wever.

Wat een schurk is die man zeg.

Het gaat over Hans Van Themsche.

Zipper 26 mei 2020 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9342251)

Alsof enkel jihadisten binnen het islamieten-milieu voor overlast zorgen.

Xenophon 26 mei 2020 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9342257)
Het gaat over Hans Van Themse.

Het ging ook over uw familie, kijk maar:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9342235)
Wanneer kunnen we uw familie eens bekijken?

dalibor 26 mei 2020 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9342256)
Ah ok, u maakte een provocerend graptje.

Moderatie? K&K aub.

Ik denk niet dat al die topics van het type "al die moslims willen onze kop afsnijden" in k&k staan. Men haalt er korancitaten bij om te ontkennen dat moslims dat niet zouden wensen.

Korancitaten die Dewinter en Van Rooy in het parlement voorlezen. Maar haat zaaien? Nee, dat doen ze niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be